SSM Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 dårlig gjort at han er der jeg vil også ha premie!! Tsss, viss ikke han er der så eg jo jeg der hehe! Men i år gav jeg litt faen, var heller oppe noen timer til og tok noen øl ekstra enn å stresse opp på banen tidlig. Vurderte faktisk å ikke ta bilen opp i det hele tatt, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 and here we go... : http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10088312 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onsløv Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 and here we go... :http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10088312 Eh, bli angrepet bakfra for så å sovne? Er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Tror jeg så bilen fin der ja larsen Jeg har nok for clean bil til å vinne noe premie tror jeg :/ men fikk mye bra tilbakemeldinger da, så det hjelper jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 så bilen til stramvaier for første gang der på søndagen ! (da hadde du slurvet med vasken !) hehe.. men ufattelig strøken den e30n der ! og Morty ? er det du som var utpå med den hvite e28 m535 ? og noen som vet hvem det var som kjørte den grå e46 m3n med biltema på hele siden ? han var greit rå på og ligge sidelengs igjennom slakteren ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 jeg kjørte hvit e28 m535i ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 så ingen kjente biler eller folk jeg. bare wicky i bilen sin mens han nesten tok meg med sidespeilet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Har Yngve på film når han ikke gidder å ligge bredt lengre, men velger å ta en liten snurr for så å følge med på hva de andre bilene driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 og noen som vet hvem det var som kjørte den grå e46 m3n med biltema på hele siden ? han var greit rå på og ligge sidelengs igjennom slakteren ! Er vel M3 Yngve Sin du snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Fyfaan for ett piss arrangement, glad jeg fikk pengene tilbake og kunde dra på Powermeet i västerås i stedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 så ingen kjente biler eller folk jeg. bare wicky i bilen sin mens han nesten tok meg med sidespeilet sitt. whaaaaaaaaat?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Har Yngve på film når han ikke gidder å ligge bredt lengre, men velger å ta en liten snurr for så å følge med på hva de andre bilene driver med. He he, Film eller bilder fra "slaktern" ønsker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Morty er med i starten her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Har Yngve på film når han ikke gidder å ligge bredt lengre, men velger å ta en liten snurr for så å følge med på hva de andre bilene driver med. He he, Film eller bilder fra "slaktern" ønsker jeg. hehe jeg bare tuller litt med deg! Utrolig fet bil! Jeg så deg i slaktern med en periode, men desverre lite batteri på det stakkars kameraet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Morty er med i starten her ser ut som resten av gjengen har litt mer effekt enn meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå