Gå til innhold

Gatebil Rudskogen 8-10 juli!

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

enig med at det skal ses litt bedre på hver enkelt bil før man slipper den utpå... er mye idiotkjørere der som ikke tar hensyn omtrent i det hele tatt for verken banen eller andre biler utpå der.. men man skal ikke være sååååå prippen på at bilen må være strøken, så tror de fleste her skjønner hvor de vil henn...

er jo faktisk ett eget heat for spesielt strøkne og fine biler i år da, for de som er ekstra redd for bilen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med at ting skal sitte fast er ihvertfall bra de tar tak i. Jeg kan nok telle så mye som 15-20 forskjellige japsedriftebiler som kommer inn i depoet med fangere skrapende etter bakken og hengende å dingle etter hvert heat. DET er bare latterlig. Spruter plast all over så fort de toucher en curb.

Det der med "billig useriøs herjebil" vs "seriøs grombil" er nok en vanskelig balansegang. Det er ihvertfall like uhyggelig å få en 300k extreme bil i ræva/siden som det er en 20k bil. Forsikring er jo ikke-eksisterende i begge tilfeller.

Egentlig ser jeg bare på de som drifter ekstremt som de største taperne her, for det er der den drøyeste kjørestilen og de skralleste bilene er.

Også kan man begynne å undre da det er folk som ikke engang har med seg basic verktøy som skrallesett og jekk på Gatebil, og kjøre på bane. Da lurer jeg litt på sirkulasjonen der oppe. Må låne av andre, og returnerer ikke. Bunnen av Glomma skulle dem vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ting kan jo henge sammen uten at bilen trenger å være strøken.

var en viss e30 jeg lurte leeenge på om jeg skulle slippe gjennom teknisk på E30Meet i helgen.

Etter litt diskusjon fram og tilbake måtte han hvertfall ta fram litt gaffa...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forskjell på å ødelegge og ikke ha strøken banebil vel??

Ja de er det. Men, det er desverre noen få som ødelegger. Di har vel bare sett seg lei av di som kommer med shabby bil og herjer som di skulle vert på ett jorde. Og da satt di vell dette som en enkel regel for og slippe di få.synd for di som er der for og kjøre seriøst med bil med shabby utsende. Desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"man kan prate seg til alt da" -selv på gatebil... Jeg tror det hjelper å SI til teknisk at man er der for å kjøre. Vise fram "racedeler" som nye bremser, stabstag, coilovers, etc etc.. for å si at man er litt seriøs... så ALT håp er vel ikke ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er i full gang med å planlegge eit treff på Våler til neste år, dette er kunn i tankeland enda men der blir ikkje det trynefaktor og teknisk er TEKNISK om man har litt rust i hjulbuer bryr man seg ikkje om.

Som sagt er dette i tankeland men er dette noko som kan vere av interesse om det skjer i for.eks slutten av juni eller juli?

MVH Ole Morten SFJ Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...