e30 tic Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Jeg skal bortover, men blir ikke noe kjøring regner jeg med. Blir vel bare for å slappe av og se på kule biler, drikke vann og brus. Kanskje ta en burger også tid du kjører herfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Jeg skal bortover, men blir ikke noe kjøring regner jeg med. Blir vel bare for å slappe av og se på kule biler, drikke vann og brus. Kanskje ta en burger også Hei hei, nå har jeg lova jeg skal kjøre fra deg sidelengst, så skal du ikke kjøre, makan !! Skal bare gnukke i gni du. Sett litt på terminlista til Rudskogen, og er ca 3 hele dager ledig +ca 18 halv dager i løpet av 2.5 mnd ca. Syns det var mye ledig jeg leie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Må se Teemu Peltola om han kommer med diesel-doris Bare synd han ikke får kjøre på banen, da bilen hans ikke er pen nok å se på Syns da noen av reglene er ganske teite.. Men forstår de selvfølgelig! Forstår også at de som har banebiler som det er lagt mye tid og penger ned i bila, at de er engstelige for bila sine når det ligger gutter i sierra'r som såvidt henger sammen ligger ukontrollert i kontra bortover sletta, men jeg vil påstå at det har vært dette som har vært ''sjarmen'' ved gatebil! At de som ikke har brukt tid og penger på utseende og sånt å bare putta i no vasst maskineri fliser mange av de bila som ser ut til at de egentlig skal være plassert på showplassen. Men men! Min mening.. Også er det litt rart at de har flytta showområdet ned til gocartbanen, er jo ganske greit å gå til gamle depotområdet der hvis man blir litt lei av å se på bilkjøringa. Nå blir det jo tiltak hvis man bare vil hvile øya på noe pent som står stille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Jeg skal bortover, men blir ikke noe kjøring regner jeg med. Blir vel bare for å slappe av og se på kule biler, drikke vann og brus. Kanskje ta en burger også tid du kjører herfra Vann og brus ? hva er dette for ei jente innstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Er så mye kjøringer å bli med på, så gidder ikke å leie da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Jeg skal bortover, men blir ikke noe kjøring regner jeg med. Blir vel bare for å slappe av og se på kule biler, drikke vann og brus. Kanskje ta en burger også tid du kjører herfra Onsdagen en gang, har snakka me Alex litt om da Hei hei, nå har jeg lova jeg skal kjøre fra deg sidelengst, så skal du ikke kjøre, makan !! Skal bare gnukke i gni du. Viss jeg får låne et sett med bakdekk av deg så kan jeg kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Jeg skal bortover, men blir ikke noe kjøring regner jeg med. Blir vel bare for å slappe av og se på kule biler, drikke vann og brus. Kanskje ta en burger også tid du kjører herfra Vann og brus ? hva er dette for ei jente innstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 har sendt mail til gatebil om at vi trenger 5-10 plasser Har du hørt noe mer om plassene? jeg kommer nedover neste fredag og er klar for en heidundranes helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 har ikke hørt noe! må kanskje sende en sinna mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Ja det synes jeg hadde vært tøft å stille med bimmersfolk samlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Tar turen på fredag - uten bil. Har for en gangs skyld perm når det skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 "Husk at det er påbudt med PVC-presenning under alle biler på gokartbanen" står det på rudskogen sine sider, så da må man ut og handle stygg presenning som må ligge under bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 "Husk at det er påbudt med PVC-presenning under alle biler på gokartbanen" står det på rudskogen sine sider, så da må man ut og handle stygg presenning som må ligge under bilen da? det var det i fjor i sept hvertfall... da kjørte de rundt med atv og solgte på stedet der... 800spenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2011 det var jo når folk hadde banebilene sine der! tviler på man trenger det når det kun er utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Sto det på rudskogen sine sider iallefall, synes det er rart at man skal trenge det for å stille ut :S men på en annen side så skjønner jeg det jo egentlig med tanke på oljesøl osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå