Tnk Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Hei, jeg er ikke superkjent med bmw men har alltid likt m modellene. Har kjørt impreza wrx i noen år nå men kanskje på tide å prøve noe litt nytt. Tenker da litt på e46 m3. Hva er det en bør se etter på brukte biler, evt vanlige feil eller andre tips? Moderatoredit(Kjennern): Flyttet denne til Bil og motorprat + endret litt på tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tnk Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 var det tåpelig spørsmål? Ikke så mye respons visst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 tja det er jo ikke ett tåpelig spm men slike spm blir som regel stilt i annet bil og motor prat så veldig mye om e46 m3 kan ikke jeg, men prøv deg der i stedet så kanskje noen mer kunnskapsrike mennesker har våknet nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tnk Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Ok takk prøver det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Du kan jo starte med å lese litt her: http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 prøv å søk etter tråder om E46 M3 kjøp. Jeg lagde en ganske lik tråd da jeg kjøpte min E46 for 2 år siden og der ble det nevnt mye nyttig info. På finn.no, så ligger det haugevis av e46m3 som også lå til salgs for 2-3år siden. Styr unna de billigste da det ofte er en grunn til at de er billige. Et godt tips er å prøvekjøre opptil flere stk, da mange er "ihjelkjørt" og du vil veldig fort merke forskjell på et strøkent eksemplar, kontra en som er sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå