Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, for å si det slik så er det bare å pusse/sandblåse motorrom å lakkere, montere veiva og clutchpakke igjen å få det nedi! Så kommer datasprut og mapping:D problemet med denne baksmellen (som den i fjor) er att jeg har spart opp pengene, men til HELT andre formål enn skatt!! Men håper det blir ei råd med det..

• 4 weeks later...
Skrevet

Får vel prøve med en liten update igjen..:) Har fått laget oljeretur til turboen i registerdekselet og punktet downpipe i 4" helt forbi girkasse:) Nesten litt usikker om jeg får den ut igjen for å helsveise! Ble ikke så altfor mye plass til overs :lol: Så bestilte jeg meg adapter til å montere M5-spjeld på M30 for en stund siden! Prøvde litt frem og tilbake, men slo det fra meg pga må match-porte toppen for å få det brukbart, å jeg tar IKKE av toppen igjen nå.. Blir å bruke original-innsug med omsveist spjeld..0ruumpfonjd6992mbj26.jpgakydavbu7skv6tjhqu2p.jpg9vcz8xeh7wz3pjmht2m8.jpgssnxkxpqqm3h2mzm1yff.jpgdmpbkx4fumqpfvae7k0c.jpg Har også fått montert AC-schnitzer spoiler på god-bilen for den som måtte interissere seg for det :D5r5m71xqb144dl7q7rkk.jpgo1dfhyu5q28gmym9bnv9.jpg

Skrevet
følger med her jeg, ser gromt ut :)

Det skal bli gromt, bare tid og penger strekker til..! Kjekt du følger med, å jeg er innom å gløtter på prosjektet ditt i ny og ne også :)

Skrevet
Tøff den Z3'n din! :)

Det er delte meninger om disse bilene, men jeg er enig med deg! :D

Z3 må være coupe sånn som din, de med medbragt telt er ikke like fine. :wink:

Men ja, følger med her jeg også. :)

Skrevet

Ligger an til å bli snadder det her.. :)

Den overgangen du har først på downpipen, lagd den selv? Jeg leter men finner ikke noen som selger.. :/

Skrevet

Snakk med en rørlegger og si du skal ha en reducer (det heter det på rørleggerspråk)

Finnes i ulike dimensjoner, så man må ofte justere lengde på den for at den skal bli riktig.. :)

De koster ganske mye i rustfritt men... :)

Skrevet
Tøff den Z3'n din! :)

Det er delte meninger om disse bilene, men jeg er enig med deg! :D

Z3 må være coupe sånn som din, de med medbragt telt er ikke like fine. :wink:

Men ja, følger med her jeg også. :)

Fikk sansen for z3 cupe i dag! Steika tøff na bilen din Vidar! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...