Oberland Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Ja, for å si det slik så er det bare å pusse/sandblåse motorrom å lakkere, montere veiva og clutchpakke igjen å få det nedi! Så kommer datasprut og mapping:D problemet med denne baksmellen (som den i fjor) er att jeg har spart opp pengene, men til HELT andre formål enn skatt!! Men håper det blir ei råd med det..
Oberland Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Får vel prøve med en liten update igjen.. Har fått laget oljeretur til turboen i registerdekselet og punktet downpipe i 4" helt forbi girkasse:) Nesten litt usikker om jeg får den ut igjen for å helsveise! Ble ikke så altfor mye plass til overs Så bestilte jeg meg adapter til å montere M5-spjeld på M30 for en stund siden! Prøvde litt frem og tilbake, men slo det fra meg pga må match-porte toppen for å få det brukbart, å jeg tar IKKE av toppen igjen nå.. Blir å bruke original-innsug med omsveist spjeld.. Har også fått montert AC-schnitzer spoiler på god-bilen for den som måtte interissere seg for det
Oberland Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Tøff den Z3'n din! Det er delte meninger om disse bilene, men jeg er enig med deg!
Oberland Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 følger med her jeg, ser gromt ut Det skal bli gromt, bare tid og penger strekker til..! Kjekt du følger med, å jeg er innom å gløtter på prosjektet ditt i ny og ne også
///MoePower Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Tøff den Z3'n din! Det er delte meninger om disse bilene, men jeg er enig med deg! Z3 må være coupe sånn som din, de med medbragt telt er ikke like fine. Men ja, følger med her jeg også.
Oberland Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Fikk montert el.vannpumpe idag! Håper den og radiatoren skal bli et godt kjøle-team:D
Kvasi Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Ligger an til å bli snadder det her.. Den overgangen du har først på downpipen, lagd den selv? Jeg leter men finner ikke noen som selger.. :/
Oberland Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Ligger an til å bli snadder det her.. Den overgangen du har først på downpipen, lagd den selv? Jeg leter men finner ikke noen som selger.. :/ Satser på det! Disse karene her: http://turbopower.no/rustfrierorbend.html selger overgang
Kvasi Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Ligger an til å bli snadder det her.. Den overgangen du har først på downpipen, lagd den selv? Jeg leter men finner ikke noen som selger.. :/ Satser på det! Disse karene her: http://turbopower.no/rustfrierorbend.html selger overgang Se der ja, takkogtakk
Joachim_M5 Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Snakk med en rørlegger og si du skal ha en reducer (det heter det på rørleggerspråk) Finnes i ulike dimensjoner, så man må ofte justere lengde på den for at den skal bli riktig.. De koster ganske mye i rustfritt men...
Mjørgen Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Tøff den Z3'n din! Det er delte meninger om disse bilene, men jeg er enig med deg! Z3 må være coupe sånn som din, de med medbragt telt er ikke like fine. Men ja, følger med her jeg også. Fikk sansen for z3 cupe i dag! Steika tøff na bilen din Vidar!
Oberland Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Skrevet Mai 1, 2012 Takker for det Jørgen! Va kjekt å kjøre "kolonne" til treff E ikkje dagligdags å sjå to så gromme M535 i speilet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå