Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg endelig kommet litt igang igjen å fått gjort en liten innsats.. :) Tatt ut motor og gir (forhåpentligvis for siste gang før bremsing) for å ordne 100% ferdig downpipe og wg-opplegg, oljeretur, svinghjul/clutch pluss endel annet småtteri.. Har kommet fram til att det begynner å bli såpass ferdig att jeg tar å får på noe lakk i motorrommet også :Drs5us2gm9phisv2le9bi.jpg6txx09qmj8rv8kmqs7db.jpg

Skrevet
Går fremover og ser stadig bra ut. Lukter så jævlig av varm eksosbandasje at det nesten er grunn til å drite i den men.. :)

Njaa, har vært stillstand en stund nå, men satser på å få gjort litt igjen framover :) Hadde det ikke vært for att eksosen kommer farlig nær endel plasser, hadde jeg nok droppa bandasjen ja :D

Skrevet

Njaa, har vært stillstand en stund nå, men satser på å få gjort litt igjen framover :)

La oss bare kalle det en "kunstpause", eller rett og slett litt sommerferie?? Jeg kjøper glatt den.... (Klok av skade selv, hehe...)

Skrevet

Njaa, har vært stillstand en stund nå, men satser på å få gjort litt igjen framover :)

La oss bare kalle det en "kunstpause", eller rett og slett litt sommerferie?? Jeg kjøper glatt den.... (Klok av skade selv, hehe...)

Ja, vi får si det slik :D

Skrevet
Fyfaen kjenner jeg gleder meg till oppstart Vidar..hehe..Noe formening omnår det kommer til å skje ca?

Hmm, har sakt "det nermer seg" lenge nå! Men har et håp om å prøvd den litt før vinteren kommer iallefall.. :) Spørs litt på motivasjonen fremover..

Skrevet

Jææævlig med dille-arbeid før lakkering! Har fått flyttet braketter, helsveist litt her og der, og ellers tilpasset alt! Så nå er det å pelle alt i småbiter igjen å begynne å pusse.... Noen som vet hvor man får kjøpe skikkelige pluggledninger? Enten på mål, eller til h.s på M70 V12 siden det passet utmerket :lol:ec9kr0oobmwkpxkrth9l.jpg

Skrevet
Jææævlig med dille-arbeid før lakkering! Har fått flyttet braketter, helsveist litt her og der, og ellers tilpasset alt! Så nå er det å pelle alt i småbiter igjen å begynne å pusse.... Noen som vet hvor man får kjøpe skikkelige pluggledninger? Enten på mål, eller til h.s på M70 V12 siden det passet utmerket :lol:[ Bilde ]

Får vel kjøpt på metervis hos GS :) Kjøpte noen lengder til M70 motoren min :)

Skrevet
Jææævlig med dille-arbeid før lakkering! Har fått flyttet braketter, helsveist litt her og der, og ellers tilpasset alt! Så nå er det å pelle alt i småbiter igjen å begynne å pusse.... Noen som vet hvor man får kjøpe skikkelige pluggledninger? Enten på mål, eller til h.s på M70 V12 siden det passet utmerket :lol:[ Bilde ]

Får vel kjøpt på metervis hos GS :) Kjøpte noen lengder til M70 motoren min :)

Jasså ja! Plugghetter og? Takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...