Joachim_M5 Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Bære å komme, he fri i. men ring først da, ska på et jobbintervju sjø, men væt ikkje ka ti det bli.. EDIT: intervju kl. 10 imårrå, etter det bli i i området.
Oberland Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 Håper noen kan hjelpe meg!: viewtopic.php?f=13&t=232000
Oberland Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Da har jeg endelig kommet litt igang igjen å fått gjort en liten innsats.. Tatt ut motor og gir (forhåpentligvis for siste gang før bremsing) for å ordne 100% ferdig downpipe og wg-opplegg, oljeretur, svinghjul/clutch pluss endel annet småtteri.. Har kommet fram til att det begynner å bli såpass ferdig att jeg tar å får på noe lakk i motorrommet også
Kvasi Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Går fremover og ser stadig bra ut. Lukter så jævlig av varm eksosbandasje at det nesten er grunn til å drite i den men..
Oberland Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Går fremover og ser stadig bra ut. Lukter så jævlig av varm eksosbandasje at det nesten er grunn til å drite i den men.. Njaa, har vært stillstand en stund nå, men satser på å få gjort litt igjen framover Hadde det ikke vært for att eksosen kommer farlig nær endel plasser, hadde jeg nok droppa bandasjen ja
Pedi Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Njaa, har vært stillstand en stund nå, men satser på å få gjort litt igjen framover La oss bare kalle det en "kunstpause", eller rett og slett litt sommerferie?? Jeg kjøper glatt den.... (Klok av skade selv, hehe...)
Oberland Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Njaa, har vært stillstand en stund nå, men satser på å få gjort litt igjen framover La oss bare kalle det en "kunstpause", eller rett og slett litt sommerferie?? Jeg kjøper glatt den.... (Klok av skade selv, hehe...) Ja, vi får si det slik
Oberland Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Er vel ingen som tilfeldigvis har en løs/knekt inngående aksling type grov? Så hadde jeg sleppt å lage sentreringverktøy..
E28 Power Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Fyfaen kjenner jeg gleder meg till oppstart Vidar..hehe..Noe formening omnår det kommer til å skje ca?
Oberland Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 Fyfaen kjenner jeg gleder meg till oppstart Vidar..hehe..Noe formening omnår det kommer til å skje ca? Hmm, har sakt "det nermer seg" lenge nå! Men har et håp om å prøvd den litt før vinteren kommer iallefall.. Spørs litt på motivasjonen fremover..
Oberland Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Jææævlig med dille-arbeid før lakkering! Har fått flyttet braketter, helsveist litt her og der, og ellers tilpasset alt! Så nå er det å pelle alt i småbiter igjen å begynne å pusse.... Noen som vet hvor man får kjøpe skikkelige pluggledninger? Enten på mål, eller til h.s på M70 V12 siden det passet utmerket
HagenJR Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Jææævlig med dille-arbeid før lakkering! Har fått flyttet braketter, helsveist litt her og der, og ellers tilpasset alt! Så nå er det å pelle alt i småbiter igjen å begynne å pusse.... Noen som vet hvor man får kjøpe skikkelige pluggledninger? Enten på mål, eller til h.s på M70 V12 siden det passet utmerket [ Bilde ] Får vel kjøpt på metervis hos GS Kjøpte noen lengder til M70 motoren min
Oberland Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Jææævlig med dille-arbeid før lakkering! Har fått flyttet braketter, helsveist litt her og der, og ellers tilpasset alt! Så nå er det å pelle alt i småbiter igjen å begynne å pusse.... Noen som vet hvor man får kjøpe skikkelige pluggledninger? Enten på mål, eller til h.s på M70 V12 siden det passet utmerket [ Bilde ] Får vel kjøpt på metervis hos GS Kjøpte noen lengder til M70 motoren min Jasså ja! Plugghetter og? Takk for tipset
E28 Power Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Kjøpte herfra til e28en..veldig fornøyd..http://www.magnecor.com/magnecor1/main.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå