Oberland Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 hva slags oppheng er det der a? så nice ut Viss det er bakstillinga du tenker på, så er det original travers som er spleisa med deler fra en E34 travers Sveisa på de armene som går bakover liksom, å bruker difflokk fra M5 Samt stålforinger for komfortens skyld
Oberland Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Noen som vet om det går an å få kjøpt universal termostathus, til å sette på slangen liksom..?
Oberland Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Fikk gjort litt idag også! Siden jeg allerede stod på hodet nedi bagasjerommet fant jeg ut att det måtte være lurt å lage et tårnstag! Ps: det er ikke ferdig på bildene Fikk også bestilt meg Alurør og haugevis med AN-koblinger til bensinsystemet:)
Oberland Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 Lakt opp bensinrør i alu! Kan virkelig anbefales! http://www.fittingsofnorway.no/ Etpar slangebiter nå så er vi der
Oberland Skrevet August 11, 2012 Forfatter Skrevet August 11, 2012 SlikHar også spekulert ut termostathus! Dreide et spor i en v-bandflens og sveiser på noen overganger..Så litt eksos! Fant noen eksosoppheng i kjellerenTross merket så valgte jeg å bruke de pga de virket veldig fast og fin! Det er iallefall ikke endestussen det skal stoppe i!! Så kom jeg plutselig på att det skal jo være en kjølesløyfe på servo/bremsekraftsystemet! Var heldigvis litt plass igjen
H_Vatn Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Blir bra dette vidar! Regner med at tidligere eier får være med på runde i en gammel go bil når den er ferdig?
Oberland Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Blir bra dette vidar! Regner med at tidligere eier får være med på runde i en gammel go bil når den er ferdig? Naturligvis
Oberland Skrevet August 13, 2012 Forfatter Skrevet August 13, 2012 Får vel bare fortsette å skrive aleine i denna tråden Laga ferdig giroverføring idag!
Reset Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Dette er rått! Legger noe peng å jobb i denne bilen
Haakjin Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Fyfaan så gjennomført bra, artig å se alle løsninger Likte alubensinrøra også Om det er noe å ''klage'' på , så er det at du skulle hatt på fersk svart tectyl før du monterte alt sammen igjen for å fått finishen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå