Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hva slags oppheng er det der a?

så nice ut :)

Viss det er bakstillinga du tenker på, så er det original travers som er spleisa med deler fra en E34 travers :) Sveisa på de armene som går bakover liksom, å bruker difflokk fra M5 :) Samt stålforinger for komfortens skyld :lol:

Skrevet

Fikk gjort litt idag også!:) Siden jeg allerede stod på hodet nedi bagasjerommet fant jeg ut att det måtte være lurt å lage et tårnstag! Ps: det er ikke ferdig på bildene :Dd7nfkh40vl18n2tow3bi.jpgq3c5zs75rqmnbw7yyhwl.jpgFikk også bestilt meg Alurør og haugevis med AN-koblinger til bensinsystemet:)

Skrevet

Sliky7zt0xwiicmrl2q1o0hd.jpgHar også spekulert ut termostathus! Dreide et spor i en v-bandflens og sveiser på noen overganger..hr0k02uclsckhinw35ai.jpgSå litt eksos! Fant noen eksosoppheng i kjellerencslq3wgq5r7ip2am9sh6.jpgTross merket så valgte jeg å bruke de pga de virket veldig fast og fin! :Defuby2p155to7wr7aiex.jpg3qqfdsp759e89i1cbrhu.jpgDet er iallefall ikke endestussen det skal stoppe i!! :twisted:af91zntao6qwk76nmoyw.jpgSå kom jeg plutselig på att det skal jo være en kjølesløyfe på servo/bremsekraftsystemet! Var heldigvis litt plass igjen :)g0be6jrbw1rsn1zkcmtn.jpg

Skrevet

Blir bra dette vidar! Regner med at tidligere eier får være med på runde i en gammel go bil når den er ferdig? :)

Skrevet

Fyfaan så gjennomført bra, artig å se alle løsninger :) Likte alubensinrøra også :) Om det er noe å ''klage'' på , så er det at du skulle hatt på fersk svart tectyl før du monterte alt sammen igjen for å fått finishen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...