Oberland Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2012 Helsveiste brakettene til tårnstaget bak idag, å da tenkte jeg det var lurt å ta ned støtdemperne så jeg ikke grilla noe Da tok jeg likeodt å sandblåste oppi fjærtårna og behandla skikkelig Epoxy og hammerite i første omgang.. Mala calipere foran i samme slengen..
Pedi Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Du kommer ikke til å angre på den lille detaljen der... De har jo en lei tendens til å ruste inni der...
volvobrage Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Hammerite har eg hørt mykje dritt om til sånne ting..Mange som seier at den rett og slett blir for hard og begynner og sprekke!Har ikkje testa den så mykje sjølv så skal ikkje sei nåke sikkert, men kan jo være litt obs på det:) Blir heilt klart ein av dei feitaste bmwane på bimmers til slutt detta! Eit av dei kulaste karrosseria bmw har laga, heilt klart:)
Oberland Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 Tror nok det hadde vært verre å bruke hammerite på f.eks hjulbuer og lignende.. Har stor sett god erfaring med den jeg, men gjenstår å se:)
Kvasi Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Rustoleum Combicolor er gode greier. Stort sett det eneste produktet jeg har opplevd at en kunde har skrytt av etter å ha kjøpt og brukt det.
Oberland Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 får jo orginalt tårnstag bak til dissa I følge Bavaria var det utgått..
Oberland Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2012 Fikk tatt 4-hjulskontroll idag! Å det gikk rett så godt må jeg si! Forstillinga ble kun grovjustert pga den skal ned igjen og det skal byttes deler.. Men spredning i sving var bullseye Resten av viklene føran var fin-fine Ble kansje litt lite camber bak, men skal prøve slik først.. Viss det ikke funker er det plenty å justere på Så var det rattutslag! Syns egentlig det ser ut som den fikk ganske så mye sving jeg!? Noen som kan sjekke på en original bil?Ca 30cm mellom svingarm og skruen til støttestaget.. Nå er både tannstanga og svingarmene u-modifisert, så er mye mer å hente viss jeg må
destroyy Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Ser bra ut detta Jo mer svingradius jo bedre
Mjørgen Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Ser meget låvende ut vidar! Kjøm med e12n så du fe montere tannstang t me:-D
Oberland Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2012 Hvor mye kan man shimse tannstanga Yngve? 2-3mm? Som Destroyy sier så er det vel bedre desto mer sving man har:D Skal også finne riktig tykkelse på bump-steer korreksjon å dreie meg noen fine spacere istenfor de skivene som er på nå.. Ja, skulle vel lurt på plass ei tannstang på E12 og! Det blir vel faktisk ikke helt ulikt opplegg sjøl om forstillinga er ulik:) Men neste blir vel å få tannstang på E28n til bror.. Ser ut til å få bedre plass til downpipe på førerside da:) Å det trengs!
Mjørgen Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Ja trur ikje det e så ulikt der:) Ja den e28n treng vel all plass den kan få! hehe.. Bli det nåkkå update på den bilen snart da?
Oberland Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Ja trur ikje det e så ulikt der:) Ja den e28n treng vel all plass den kan få! hehe.. Bli det nåkkå update på den bilen snart da? Det e ganske stillstand på E28n for tia.. Han ska bygge garasje først Men me he planene klar
M3 Yngve Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Ikke over 4 mm, da begynner den så fort å lekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå