Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, har trua på det no ja! Fikk forresten en finfin ide idag! (syns jeg iallefall selv) Etter att jeg byttet cd-spiller i Z3en, fikk jeg en original-spiller til overs! Å da tenkte jeg att jeg likegodt kan sette den inn i god-bilen :Pjw7cxx075h5dg0mjkh8w.jpg Eneste problemet er kontakten.. Noen som har en bil de kan klippe ut av? Regner med det er samme på iallefall E36..j1msd8wa7pki39nil5f1.jpg

Skrevet
Ta her bli øs! :) ska prøve få sveist ferdig termostathuset og festet t gassvaiern idag eller imårrå :)

Brutal denna nye nira-boksen! Svintung å solid :shock: Ja, det ha vøre kjempegreier:) Sveise tannstang da neste :lol:

Skrevet

Originalspilleren til E46en min er lik plugg bakpå så den er sikkert standard på de fleste fra ca det tidsrommet.

Ellers så er det jo fint å se at det er fremgang her (igjen) :)

Skrevet
Må holde et øye med denne tråden også..:)

Ja, det syns jeg du skal gjøre :P

Originalspilleren til E46en min er lik plugg bakpå så den er sikkert standard på de fleste fra ca det tidsrommet.

Ellers så er det jo fint å se at det er fremgang her (igjen) :)

Det gjorde saken endel enklere! Takker for info :D

Daa er det ting på gang!![ Bilde ][ Bilde ]

ka du he haft på der da slags guffe :) ??

Hehe, det e SPARKEL! :P He du dårlig trua?

Her skjer d ting ja! Ser jo greit ut for rust i motor rommet og demper tårn? :-)

Ja, sjølve motor-rommet e rustfritt! Limresta på torpedoveggen så ser ut som rust einaste :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...