Oberland Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Kommet litt mer deler! Nå gjenstår bare å sveise på denne å dra opp nye rør
Oberland Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Ja, har trua på det no ja! Fikk forresten en finfin ide idag! (syns jeg iallefall selv) Etter att jeg byttet cd-spiller i Z3en, fikk jeg en original-spiller til overs! Å da tenkte jeg att jeg likegodt kan sette den inn i god-bilen Eneste problemet er kontakten.. Noen som har en bil de kan klippe ut av? Regner med det er samme på iallefall E36..
Joachim_M5 Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Ta her bli øs! ska prøve få sveist ferdig termostathuset og festet t gassvaiern idag eller imårrå
Oberland Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Ta her bli øs! ska prøve få sveist ferdig termostathuset og festet t gassvaiern idag eller imårrå Brutal denna nye nira-boksen! Svintung å solid Ja, det ha vøre kjempegreier:) Sveise tannstang da neste
Kvasi Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Originalspilleren til E46en min er lik plugg bakpå så den er sikkert standard på de fleste fra ca det tidsrommet. Ellers så er det jo fint å se at det er fremgang her (igjen)
myrmann27 Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Daa er det ting på gang!![ Bilde ][ Bilde ] ka du he haft på der da slags guffe ??
Mjørgen Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Her skjer d ting ja! Ser jo greit ut for rust i motor rommet og demper tårn?
Oberland Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Må holde et øye med denne tråden også.. Ja, det syns jeg du skal gjøre Originalspilleren til E46en min er lik plugg bakpå så den er sikkert standard på de fleste fra ca det tidsrommet. Ellers så er det jo fint å se at det er fremgang her (igjen) Det gjorde saken endel enklere! Takker for info Daa er det ting på gang!![ Bilde ][ Bilde ] ka du he haft på der da slags guffe ?? Hehe, det e SPARKEL! He du dårlig trua? Her skjer d ting ja! Ser jo greit ut for rust i motor rommet og demper tårn? Ja, sjølve motor-rommet e rustfritt! Limresta på torpedoveggen så ser ut som rust einaste
Mjørgen Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Enda bra d! Tar tid med rust sveising æu.. Så e D dritt arbeid!
Oberland Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Tenkte å ta av framskjermene og no da, å da dukka det vel opp litt av kvart:D
Mjørgen Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Fe håpe på D beste! Men sjansen e vel stor for att ett eller Anna dukka opp ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå