///Simon Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Hei.. Lurte på om noen hadde sett disse lyktene i real life!?! Klarglas forlygter, (Med deamon eyes) -Sæt- www18825 NOK 1.716,00 / NOK 2.145,001 Til følgende modeller: Alle modeller Information: - Dette er en nyhed, lygterne er i klarglas shadowline. - Parabolerne i fjernlygterne er udstyret med et "kryds", som Hella lygterne nedenfor. - Dette kryds for parabolerne til at se sorte ud. - Lygterne er udstyret med E-Mærke. - Pærer medfølger ikke (Nær og fjernlygte) https://www.koed.no/2.2.asp?billede=253 ... 66096&nr=1 Lurer på om de passer på min E34.. ( Om de vill se bra ut!! ) Bilen er sølv grå!! Blir de like disse eller?? Har ikke lyst til og kjøpe de vist de ikke ser bra ut da de koster nesten 2500-2600 kr. med frakt.. http://www.veeshanvault.org/gallery/alb ... sized8.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Noe a la det der ja :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Fysj så stygt! Bruk heller pengene på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 jeg har disse lyktene bare i lys utførelse. kan ordne bilder om du vil? jeg mener iaffa at de er penere i lys utførelse. edit: lyset blir nok slik de du la ut bilde av der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 jeg har disse lyktene bare i lys utførelse. kan ordne bilder om du vil? jeg mener iaffa at de er penere i lys utførelse.edit: lyset blir nok slik de du la ut bilde av der ja. Hadde hvert kjempe bra med bilder.. Likte ikke de på bildet jeg la ut så tror jeg må finne meg noen andre da.. Noen tips?? Har lyst på blå demon/angel eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 personlig så hater jeg angleeyes på e34. har lyst å bytt ut mine, men prioriterer e38n for tia men kan hende de selges etterhvert da. ordner bilde i morra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå