Gå til innhold

E30 ///M Supra 2011 Motor SOLGT, NY FILM s10


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har lyst på båt å da må drastiske tiltak til for å få det til..

må spre leketøya litt da, å heller bare kose meg med 2,7 m20 å cruise å ha båt i tilegg:)

har faen ikke tid te å bruke e30'n.. men det blir ikke ett lett salg i tilfelle....;(

er jo drømmemotoren min detta!!

men er for gæli at det bare står å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd: Be en kompis med stor garasje ta nøkla til bilen din å parker den inne bak låste dører. Og ikke be han returnere nøkelene før du har kommet på bedre tanker :lol:

Man selger ikke drømmebygget sitt! Så enkelt er bare ;) Båter kommer å går, det gjør ikke såpass spesielle E30r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Båter kommer og går..!? Tenkt deg selv da, blikk stille vann, sola steiker, putre nedover eller oppover, fy faen og fantastisk båtlivet er, sikkert ikke mange her som har opplevd det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at det kan være moro og ha båt, er ikke ofte jeg har sett deg med denne bilen i Skien. Så tyder jo på at du brukern lite.. En motor får du igjen;) Men bilen skal du jo ha. Skjønner også at litt forandring ikke er feil :)

Sitter å lurer på om jeg skal kjøpe meg Eurocat 23 jeg med 225merc .. Blir nok en slik en :9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er akkurat det atlis :) selv om det er tabu å begynne på nytt igjen så er jeg jo baren ungstuten, å e30'n skal jeg ha:) så kommer jo en motor engang:) når ungene blir litt større å lettere å ha med å gjøre å jeg får smelt opp dobbel garasje hjemme så blir det litt mer ''fritid'' til motorbygg igjen :)

e30'n har jeg ikke skilter på.. å det er jo ikke bare bare å få til, så den står jo bare..

si jeg hadde hatt en m20 2,5 eller 2,7 så kunne jeg godkjent bilen med det å brukt den mer på sommerhalvåret, å i tilegg hatt båt å kunt fresa med:) blir ett spyd med V6 vræl å vannsprut <3 hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er dønn enig :)

Anbefaler tintorera da altså, kjører fra det meste av andre ting samtidig som de ikke er altfor dyre. Så er det masse enkle grep for og få de til å gå enda bedre:p Luftsmøre skroget osv. Kjører dritten av gilbert, phantom, hydrolift t-og r. Samtidig som de ser bedre ut og har bedre handling i sjøen. Kjøpe deg det pliiisaaa(A)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig prosjekt dette her, du og bror din setter egentlig lista høgre og høgre for kver sesong når det gjelder bilene deres !

Er byggekostnad virklig 120 tusen for en 2jz motor med alt for å passe i e30 ? Det som er rart er att du selger motor fordi bilen ikkje blir brukt og pga tidsmangel, men tid til å bygge/montere motor og bruk av båt går fint ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig prosjekt dette her, du og bror din setter egentlig lista høgre og høgre for kver sesong når det gjelder bilene deres !

Er byggekostnad virklig 120 tusen for en 2jz motor med alt for å passe i e30 ? Det som er rart er att du selger motor fordi bilen ikkje blir brukt og pga tidsmangel, men tid til å bygge/montere motor og bruk av båt går fint ?

Takk:)

om vinteren er det tid til bygging som regel:)

men sommeren så er det bare hus, hytte å campingvogn ved sjøen, så da er en båt på sin plass:)

det blir nok det ja, her følger alt med! Fuelcell, 2x044 pumper, eksos, mellomaksel, pedalboks fra OBP, motor gir, sprut EVERYTHING!!!

trenger kun skjøre plass til cooler å trykkrør, så pangpang!!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...