Anders_w Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 Kommer nok no filmer å sånn etterhvert;) Bilen er ikke så mye i bruk;) har ett par filmer jeg Kanskje kan legge ut men det er bare noe Surr gatelangs på våt asfalt.. Å med gåen trigger;)
Anders_w Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 har lastet opp en liten filmsnutt etter første prøvetur dagen etter benking.. våt asfalt å ingen eksterm satsing men.. er da hvertfall en film:) Kommer nok fler
SSM Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 har lastet opp en liten filmsnutt etter første prøvetur dagen etter benking..våt asfalt å ingen eksterm satsing men.. er da hvertfall en film:) Kommer nok fler Det var godt nok for meg!!!
stensheim Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 råfin bil og råtøfft at du har satt i en annen motor, blir noe eget med den bilen da.
KingB Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 DRIIITFEIT BIL!!!!! (fett at Vin Diesel tok turen da....
SSM Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 DRIIITFEIT BIL!!!!! (fett at Vin Diesel tok turen da.... Vet du hva han sa når Anders åpna panseret da? "2JZ engine, no shit"
M3 Yngve Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Du ser jo at han er mo i knærne, av hvor gale dette er.
SSM Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Du ser jo at han er mo i knærne, av hvor gale dette er. Skulle justert spissinga si ser jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå