Gå til innhold

E24 635csi 82mod til salgs og E28 525 85mod-->"M5"(S38B36)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tenkte motor og hele pakka jeg... Dette er jo heeerlige biler! Blir verdt mer og mer i original tilstand ;)!

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja men d mangel interiør sku og hatt ny lakk på den! Så kan hend eg selg biln og heller sett motoren i E21/e30 eller så kjæm d i 635, d heile e litt uvisst akkurat no???

Har sett ke pengan fær avgårde på e28 prosjektet og den e ikke færdig...

Skrevet

va og ramla inn på wikipedia på s38b36, der såg eg e28 levert org med denne motoren? veit ik om eg ska tru på d??

har ekstern tempmåler, så d må eg få i instrumentet!

skift exosmanifoil pakninge

les av exos og kont verdier på diagnose

ellers en liten småfusk/ litt ujam gange når den e kald, men fikk gidd han d i dag, så vart likar :)

Skrevet

va egentlig d eg trudd, mått inn å leit etter sida eg såg her for ikke så lenge sia... ska post den om eg finn den... bi vel ikkenå godkjenning her, men syns d vart ganske gromt! kan ikke mål seg med nytro turboen min, men helt ok aks:)

ja ha vøre å grøvla litt sjøl her..... egentlig sku kanalan vøre bytta, så bi vel en midlertidig rep. skjær ut rusten eg ser, og sprut tectyl inn i kanalen...

Skrevet

Med mangel på tid, plass og penger vurderer jeg og selge dette utstyret:

*635csi 40000kr bil i tråen + for d58

*ny presciscion turbo 6000kr (se bilde)

*ny intercooler 70cm* 50cm 1500kr

*haltec 9 datasprut (kjøpt inn til m106 motor- skal være mappa til 0,3bar) 5000kr

*m30b34 motor med turbo topp og org 745 turbo(lek turbo 3-400hk?) 8000kr

*triggerhjul til s38b36 1000kr

*grenrør 1000kr

*rondell d58 8,5 og 10" 6000kr

*vil prøve og selge motorpakka komplett! 22500kr

Bård Langseth mob:45519641

Kommer flere bilder!

3p7fygv9n4vxg5h9zf7h.jpg

nvid65b173kscuei7xl4.jpg

Skrevet

Noen som kan fortelle meg korsen ohm- verdier kjøletempsensorene på S38B36 motoren har?

tempmåleren i instrumentet har streika!

villa kobbel en ekstern måler opp mot org sensor!

Skrevet

Du veit det sikkert, men du må ha 1-polet tempsensor for å få tempmåleren i e28 instrumentet til å virke :-) Facelift e30 har vel rette typen om jeg ikke husker feil.

Skrevet

Noen som har peil på kor vanntemp ledning fra c101/x20 på s38b36 motoren skal hen?

Den e brun/lilla i ledningsnettet og stoppa i en kontakt i kupeen rett på anner sia torpedoen!

styreenhet får ik temp signal!

• 2 weeks later...
Skrevet

S38b36-E28

bynn å få kontroll på ledningsnett og sensora, ska handel meg en org lamda sensor, da eg ikke får opp data på diagnose-apparat med biltema sensoren! no surkel og fusk motoren kraftig!

får og opp feilkode på: electric fuel pump relay som eg må gløtt på.. kan hend eg har førkobla meg, men ska vel finn ut av d!

noen som har peil på om dette releet sitter på relebrettet ved styreenhet til motor?

de tre relean som sitter der får ikke jord signal, så eg har tjuvjorda dæm- har planer om å omarbeid dette!

har og klart å kobbel sånn at eg les av kjøletemp- verdian på innsugsluft- verdian og motsatt?? omarbei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...