Kristian H. Foss Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Pen E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Investert i L objektiv så tok ett kjapt høstbilde av gobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Takker! Det er litt lilla farge balanse (Ctrl+ på skyggen, gul på "highlighten" og økt kontrast Så ikke dette før nå, men kult! Må prøves ut L Objektiv? Hvordan kamera har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Har ett vanlig 550D Planer om 5D engang så like greit og fikse skikkelig utstyr med engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Aha, nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Staselig brakke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Liker å ta bilde på natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Det øverste bilde var råått, jeg misunner bildene dine! En dag må jeg kjøpe meg nytt objektiv og lære meg å redigere skikkelig Har du gjort noe med det øverste bilde? OG hvordan innstilling brukte du på kameraet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Takker! Bare å handle det hehe, anbefaler 50mm F1.8 II, koster 900 kroner på komplett.no Tatt bort litt gul skjær fra gatelyset bare hehe, ellers er det 1/2 sek exponerings tid F2.8 og ISO-200. Tatt med stativ såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Tøft, var ikke ille pris det Så det blir mye bedre med den kontra original linsa? Har aldri prøvd det den veien med lav iso og "høy" exponeringstid, står som regel på 1/100 og har aldri endra på den, kan kanskje teste det ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Har ikke sett denne på Sørumsand tror jeg. Pendler du til jobb, eller bor du her i ukene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Tøft, var ikke ille pris det Så det blir mye bedre med den kontra original linsa?Har aldri prøvd det den veien med lav iso og "høy" exponeringstid, står som regel på 1/100 og har aldri endra på den, kan kanskje teste det ikveld Høy ISO er fy fy hehe, 50mm'n er greit mye skarpere, også går den ned til F1.8 so mer meget bra. Bildene jeg har tatt føre det høst bildet er tatt med det objektivet. Men skal du ha høy eksponering eller lang lukkertid må du nesten ha noen form for stativ går greit ned til 1/20 men 1/2 er nok klin umulig Har ikke sett denne på Sørumsand tror jeg. Pendler du til jobb, eller bor du her i ukene? Ukependler til jobb, men bor I gamle telegrafbygget så går bare over parkeringa så er jeg på jobb så bilen står som regel parkert hele uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Ok. Jobber du med Jøran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå