nimitz Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Har skiftet casterstagene, stabforinger og stabstag forran på min E39. Lurer på om det kan være en ide og skifte bærearmene også? Bilen er en 01 mod og har gått 130000. Noen som har en formening om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Om du ikke er plaget med risting i ratt etc...why bother ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Begynte å bli en del klappring fremme på ujevn veg, så derfor byttet jeg disse delene. Er ikke helt kvitt ulydene ennu, så derfor lurte jeg på om bærearmene kunne være en grunn til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Da skader det ihvertfal ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Sånn jeg ser det er det like greit å bytte både casterstag og bærearmer samtidig. Disse får du også billig i "satz" på ebay, om du bor nærme grensen og kan hente på et postkontor i sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubetito Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Begynte å bli en del klappring fremme på ujevn veg, så derfor byttet jeg disse delene. Er ikke helt kvitt ulydene ennu, så derfor lurte jeg på om bærearmene kunne være en grunn til dette. greit å ta med tårnlager også i samme slengen. (toppen av demper) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå