Gå til innhold

positive/negative erfaringer med Partsandretards!

thomascr
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du bør være litt forsiktig med å være for stor i kjeften Håkon, sån kan komme tilbake og bite deg i ræva en dag
Jeg håper folk ser hva vi som forhandlere må finne oss i, også lavmål slik som dette.

Lavmål ? mulig du ikke skjønnte hva jeg mente, når folk leser dine innlegg og ser holdningen din til kundeservice så tror jeg nok flere tenker seg om før de handler hos deg, var den teskjeden liten nok for deg ? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest igjennom tråden her, og jeg må faktisk si at jeg ikke ser helt problemet her. Håkon gir gode og saklige svar her, mens et par av dere (TS og Tom) regelrett ignorerer svarene og ser ut til å ha hengt dere opp i ett eller annet. Jeg har aldri handlet fra Håkon, og ikke har jeg noe bekjentskap med han, men denne tråden gir meg ingen grunn til å ikke handle der, tvert i mot er det et par andre her som har klart å sette seg selv i dårlig lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller igrunn ingen rolle hvilket lys jeg kommer i for jeg driver ikke butikk, men å nekte for at man faktisk KAN ha solgt/sendt feil eller dårlige varer....det burde man holde seg for god til, i mitt tilfelle så ga jeg beskjed om at plastkvaliteten på festeklips på en lykt var rett og slett ræva,(jeg ba IKKE om å få en ny eller penger tilbake) det ble ikke godtatt og jeg ble beskyldt for å være klønete og ha ødelagt den selv, jeg har hatt godt over 100 biler de siste 30 åra så det å skru bil er ikke helt fremmed for meg, driver man butikk og får klager så bør man i det minste be om å få se delen kunden klager på, det finnes faktisk produksjonsfeil både på kina produkter så vel som på originale BMW deler, denne diskusjonen er avsluttet for min del da det ikke nytter å få vedkommende til å innse at han IKKE er feilfri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg kjenner ikke saken din, men Håkon her skriver jo at han gjerne sender ut erstatningsdeler på forskudd, uten å kreve ødelagt del i retur på forhånd, så utifra det så virker det jo noe rart det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg kjenner ikke saken din, men Håkon her skriver jo at han gjerne sender ut erstatningsdeler på forskudd, uten å kreve ødelagt del i retur på forhånd, så utifra det så virker det jo noe rart det du skriver.

Hvorfor virker det rart,kan skjønne at man blir forbanna når man blir beskyldt for å ødelege delen selv å at kanskje er produkte som er probleme.Men kjenner ikke til saken eller noen av personene så skal ikke bry meg,man legger opp en mening selv av det man leser . Men må si meg enig,om at navne fungerer faktisk veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Kan ikke si at jeg er spesielt fornøyd med p&r. Bestilte (og betalte) støtdempere der den 16/2 og fikk de først forrige uke. Ringte før jeg bestilte for å forsikre meg om at det var rask levering.

Har sendt flere mail å etterlyst demperene og har fått svar som: "de kommer i løpet av uka" og "de ligger på en pall på tur opp fra tyskland. Fikk aldri noen beklagelse for at de var forsinket. Det er dårlig kundeservice! Ringte til p&r 3. mai for å purre og da viste det seg at demperene hadde kommet (uvist når) men p&r hadde glemt å sende de ut. Og igjen: ingen som beklager den lange ventetida.

Skrevet av Hans Amund Sveine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget fornøyd,da jeg hentet bbs rs felger på turen hjem fra sverige.Var litt sliten etter turen,men fant lett frem å felgene sto klare til henting å møtte en meget hyggelig kar :)

Dette er noen måneder siden,men syns dem fortjener positiv melding fra min side :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt godt over 100 biler de siste 30 åra

så du har ca 3,5 biler (rundt regnet) i året?

Kresjer du mye eller kjører du de ihjel? XD

Men fra spøk til alvor...

Personlig syns jeg det er positivt at Polardego(partsandretards) stiller opp på forumet og tar diskusjoner.

Det skiller partsandretartds fra bedriftene som tar imot kritikken/kjeft for så å gi deg fingeren mens du ikke ser. For meg ser det ut som om partsandretards kunne trengt et bedre system for å holde system på kundebestillinger og samtaler mellom dem og kunden (mtp misforståelser osv). Men servicen deres er bedre enn de fleste konkurrentene i de fleste tilfeller. Jeg er forsåvidt enig om at en Blå demper som er identisk til den rød ikke erstatter den røde som ble bestilt, og at de kunne sagt ifra om at den hadde en annen farge. Det blir en prinsippsak. Kan vel nesten sammenligne det som om en toyotaeier hadde bestilt bilen sin i hvit og fått en svart en. vil påstå at 70% av toyotaeiere ikke hadde sett forskjell uansett, mens 30% ville blitt oppgitt og sur. Men varen er jo den samme, dette kunne nok vært bedre hvis forhandler hadde sagt ifra/spurt om vedkommende heller ville ha den andre fargen før de sendte, det tror jeg også partsandretards kan si seg enig i.

Jeg sier det igjen jeg, Syns det er fint å ha en forhandler som faktisk gir svar på tiltale og blir en litt mer personlig bedrift istedenfor de som bare tar kritikken og tørker seg i ræva med den når du drar. Men etterlyser også at P&R kan være litt mer ydmyk og diplomatisk mot kunder som kommer med kritikk, iallefall i begynnelsen, hvis kritikken viser seg å være uberettiget kan dere selvfølgelig være litt mer krass. Men forsiktig der :)

Har forøvrig handlet hos P&R og aldri hatt problemer der, har også venner som er ivrige shoppere der og som skryter av god service...

Håkon virker forøvrig ikke ut som en gjøk heller, og heller ikke de som mer eller mindre har drittslengere i denne tråden. Men ta dere 10 sekunder for å tenke dere om og ro dere ned et hakk eller to, snakk saklig og vis respekt for hverandre, så slipper vi dette med at min pappa er sterkere enn din osv osv. Man kan holde seg for god til å gå til personlige krenkelser.

Tror nok Håkon også setter pris på konstruktiv kritikk, dvs kritikk som også inneholder hva han kan gjøre for å bli bedre, som f.eks: "P&R SUGER" kan heller bli endret til "Jeg syns P&R kunne blitt bedre på å informere kunder om fargeskifte på produkter og å informere om ventetid".

Til de som har skrevet stygge innlegg her, les gjennom tråden fra starten og tenk dere om, og begynn på nytt... Kanskje vi kan få noe bra utifra denne tråden? =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare positivt og si om partsandretards hittil. Bra folk, bra priser og super leveringstid! De har stort utvalg av senk til bil. De fleste websider har somregel kun 2-3 merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...