Gå til innhold

FredrikWake's E36 Sedan - Rævkjørt s.48


Anbefalte innlegg

  • Svar 740
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Us-blinkers er noe jeg har hatt sinnsykt lyst på til e36'n min, men må vell få den på veien først :P

Kult skilt, må jo være genial han som ga deg den ideen ;)

Haha, dem bruker ditt skiltnummer som mal der borte :lol:

Bare å komme igang, og si ifra hvis du trenger hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Us-blinkers er noe jeg har hatt sinnsykt lyst på til e36'n min, men må vell få den på veien først :P

Kult skilt, må jo være genial han som ga deg den ideen ;)

Haha, dem bruker ditt skiltnummer som mal der borte :lol:

Bare å komme igang, og si ifra hvis du trenger hjelp :)

Ja må bli ferdig med e46, som blir denne uka så neste uke blir det e36 arbeid :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen blir ikke verre! :applause:

US-blink er jo tingen, spesielt når man har den filmen over hovedlyktene, deet må vel jeg også klistre på straks, men er redd jeg ikke får det til :lol:

Men den sprayfilmen, holder det lenge og blir resultatet bra? Hvordan farge er det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var faktisk(!) for sen..... Gikk unna på 2 minutter fra folk på PM :lol:

:lol:8)

Fått montert? :)

Jepps, ligger noen bilder i tråden min. Fått pengene? Overførte, gikk litt fort i svingene men håper jeg fikk tatt rett konto nr.. Skal overføre penger ASAP hvis du ikke har fått :oops: Glemt helt å spørre deg.

Ble bra med US blink da! Blir bare tøffere og tøffere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen blir ikke verre! :applause:

US-blink er jo tingen, spesielt når man har den filmen over hovedlyktene, deet må vel jeg også klistre på straks, men er redd jeg ikke får det til :lol:

Men den sprayfilmen, holder det lenge og blir resultatet bra? Hvordan farge er det forresten?

Jepp :)

Sprayfilmen holder så lenge den holder. Skal bare være forsiktig med høyttrykkspyler, så holder det seg i forhåpentligvis over et år!

:lol:8)

Fått montert? :)

Jepps, ligger noen bilder i tråden min. Fått pengene? Overførte, gikk litt fort i svingene men håper jeg fikk tatt rett konto nr.. Skal overføre penger ASAP hvis du ikke har fått :oops: Glemt helt å spørre deg.

Ble bra med US blink da! Blir bare tøffere og tøffere.

Takker :D Nei, jeg tror ikke jeg har fått noe inn :P bruker vanligvis å få melding på tlf hver gang noe kommer inn på kontoen, men kan ikke huske å ha sett noe nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt reparering idag. Hadde GT splitterne på i vinter, og traff et fe-rist. Dette resulterte i at hele undersiden av frontfangeren fikk en sprekk/brist på ca 1 meter....

Ble brukt Epoxy og klemmer til å lime litt sammen, men har kanskje planer om å kjøpe nye splittere og da bør fangeren tåle en god del mer. Valgte derfor å plastsveise litt :)

Liming:

fda316c6.jpg

Sveising med loddebolt:

e5f42319.jpg

Litt pussing:

f2e3d91e.jpg

Skal gå over med plastidip eller svart lakk på den nederste leppa så snart som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe særlig peiling på lys å dill, men er det mulig og ha parklysene i blinkers samt angeleyes? Eller må du til å programmere da? Tror det hadde sett bra ut, som nyere BMW har :)

Det jeg mener er at det ser så tomt ut med bare blinkers lys :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går an :) er ikke spesielt glad i angel eyes på eldre BMW, så jeg droppet det.

Liker sota lykter sammen med US blink slik som det er nå :)

Hvis du henter strøm fra angel eyes må du passe på at du ikke overbelaster kretsen med di to ekstra pærene. Ellers skal det gå bare godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...