Spiff Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 er det sånne jukse facelift nyrer? kult med us blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 er det sånne jukse facelift nyrer?kult med us blink Ikke som jeg vet, men ikke umulig Er originale fra GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Us-blinkers er noe jeg har hatt sinnsykt lyst på til e36'n min, men må vell få den på veien først Kult skilt, må jo være genial han som ga deg den ideen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Us-blinkers er noe jeg har hatt sinnsykt lyst på til e36'n min, men må vell få den på veien først Kult skilt, må jo være genial han som ga deg den ideen Haha, dem bruker ditt skiltnummer som mal der borte Bare å komme igang, og si ifra hvis du trenger hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Us-blinkers er noe jeg har hatt sinnsykt lyst på til e36'n min, men må vell få den på veien først Kult skilt, må jo være genial han som ga deg den ideen Haha, dem bruker ditt skiltnummer som mal der borte Bare å komme igang, og si ifra hvis du trenger hjelp Ja må bli ferdig med e46, som blir denne uka så neste uke blir det e36 arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Herlig Har fjerna parklys i hovedlykta, og kjører nå med kun parklysa i blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Bilen blir ikke verre! US-blink er jo tingen, spesielt når man har den filmen over hovedlyktene, deet må vel jeg også klistre på straks, men er redd jeg ikke får det til Men den sprayfilmen, holder det lenge og blir resultatet bra? Hvordan farge er det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Du var faktisk(!) for sen..... Gikk unna på 2 minutter fra folk på PM Fått montert? Jepps, ligger noen bilder i tråden min. Fått pengene? Overførte, gikk litt fort i svingene men håper jeg fikk tatt rett konto nr.. Skal overføre penger ASAP hvis du ikke har fått Glemt helt å spørre deg. Ble bra med US blink da! Blir bare tøffere og tøffere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Bilen blir ikke verre! US-blink er jo tingen, spesielt når man har den filmen over hovedlyktene, deet må vel jeg også klistre på straks, men er redd jeg ikke får det til Men den sprayfilmen, holder det lenge og blir resultatet bra? Hvordan farge er det forresten? Jepp Sprayfilmen holder så lenge den holder. Skal bare være forsiktig med høyttrykkspyler, så holder det seg i forhåpentligvis over et år! Fått montert? Jepps, ligger noen bilder i tråden min. Fått pengene? Overførte, gikk litt fort i svingene men håper jeg fikk tatt rett konto nr.. Skal overføre penger ASAP hvis du ikke har fått Glemt helt å spørre deg. Ble bra med US blink da! Blir bare tøffere og tøffere. Takker Nei, jeg tror ikke jeg har fått noe inn bruker vanligvis å få melding på tlf hver gang noe kommer inn på kontoen, men kan ikke huske å ha sett noe nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Ble litt reparering idag. Hadde GT splitterne på i vinter, og traff et fe-rist. Dette resulterte i at hele undersiden av frontfangeren fikk en sprekk/brist på ca 1 meter.... Ble brukt Epoxy og klemmer til å lime litt sammen, men har kanskje planer om å kjøpe nye splittere og da bør fangeren tåle en god del mer. Valgte derfor å plastsveise litt Liming: Sveising med loddebolt: Litt pussing: Skal gå over med plastidip eller svart lakk på den nederste leppa så snart som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 nice med us-blinkers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Jeg har ikke noe særlig peiling på lys å dill, men er det mulig og ha parklysene i blinkers samt angeleyes? Eller må du til å programmere da? Tror det hadde sett bra ut, som nyere BMW har Det jeg mener er at det ser så tomt ut med bare blinkers lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Det går fint det ja, har gjort det selv, eller jeg har koblet opp så det er blinklyspæra som lyser, samt AE, og ja, det er lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Ja det går an er ikke spesielt glad i angel eyes på eldre BMW, så jeg droppet det. Liker sota lykter sammen med US blink slik som det er nå Hvis du henter strøm fra angel eyes må du passe på at du ikke overbelaster kretsen med di to ekstra pærene. Ellers skal det gå bare godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 hentet fra tåkelys jeg;) så har jeg mulighet til å "skru det av", om onkel skulle stå i veikanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå