Gå til innhold

FredrikWake's E36 Sedan - Rævkjørt s.48


Anbefalte innlegg

Når jeg hører om så mye polering og detailing, så får jeg lyst til å kjøpe meg en ny bil som er litt sliten i lakken for å få en skikkelig opplevelse av hva det kan gjøre! :P

Kan godt få lov å komme på besøk hos meg og gå igjennom, bilen er rød mens div. deler som bakluka er mer hvit enn rød :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 740
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nyyydeli! Utruli stor forskjell fra når du hentet den å til nå! forsåvidt en sinnsyk kilometer stand da:D Hvordan er denne for rust? Og hvilken film har du på lyktene? hvordan la du den på? inner eller yttersiden? skal gjøre dette selv men er usikker

Hehe, takker :D

Kilometerstanden er nå så som så.. Det har sine positive og negative sider. Det negative er at den har stått for mye i ro ute, så alt av plast og gummi er ganske slitent.. Det positive er at verdien holder seg bedre :)

Har fått fjernet rust på bakskjermene, men det som gjenstår av rust er på forskjermene og en flekk under skiltplata på bagasjeluka. Er usikker på hva jeg skal gjøre med bagasjeluka, men forskjermene skal hvertfall kjøpes nye fra koed eller schmiedmann :)

Denne kinakopien av Lamin-x sitter på utsiden av frontlykter, grøftelys og øverste del av baklys. Fungerte helt greit med tanke på prisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hører om så mye polering og detailing, så får jeg lyst til å kjøpe meg en ny bil som er litt sliten i lakken for å få en skikkelig opplevelse av hva det kan gjøre! :P

Kjøp en rød bil fra nittitallet som er hvit i lakken :)

Ellers kan man jo kjøpe billige biler i prisklasse 10-15k fra Finn.no som er slitne i lakken, og gi en skikkelig runde med polering før man selger for 2-3000kr mer :lol: Synet bedrar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takker :D

Kilometerstanden er nå så som så.. Det har sine positive og negative sider. Det negative er at den har stått for mye i ro ute, så alt av plast og gummi er ganske slitent.. Det positive er at verdien holder seg bedre :)

Har fått fjernet rust på bakskjermene, men det som gjenstår av rust er på forskjermene og en flekk under skiltplata på bagasjeluka. Er usikker på hva jeg skal gjøre med bagasjeluka, men forskjermene skal hvertfall kjøpes nye fra koed eller schmiedmann :)

Denne kinakopien av Lamin-x sitter på utsiden av frontlykter, grøftelys og øverste del av baklys. Fungerte helt greit med tanke på prisen :)

Hoho okei :D vanskeli å legge? må vell bestille jeg å:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert Xenon i langlysene idag :)

Var egentlig ute etter 4300k, men fikk et gratis kit fra http://www.xenonkongen.no da jeg har laget logoer og bannere til hjemmesiden der. Det endte på 6000 kelvin, noe som jeg synes er egentlig blodharry, men siden det er i langlysene har det ikke noe å si for meg. Lyste meget bra selv om jeg har sota lyktene:

[ Bilde ]

Hvordan har du mekket US-blink ??

beklager off topic :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...