Jimxd Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Salter langt nord også! hær salter di hos meg som er ei lita bygd midt i fan.. Utafør harstad, hedst 2 gang om dagen når det er plussgrader så salter di hvor i Harstad er det? I nærheten a Kasfjord? 99% av familien min er derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Har ikke fått stickers enda nei Bra med litt rustfjerning da, ble ikke ille det der heller Ble helt greit Lakker den så fort e30'n min er på veien <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Salter langt nord også! hær salter di hos meg som er ei lita bygd midt i fan.. Utafør harstad, hedst 2 gang om dagen når det er plussgrader så salter di hvor i Harstad er det? I nærheten a Kasfjord? 99% av familien min er derfra Er nokk andreveien jeg mente:) under tjeldsundbrua å borti den vei:) om du veet hvor jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 har du andre lister om vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 har du andre lister om vinteren? Hvilke lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fozzie88 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Faan til skills når det kommer til å ta bilder du har da! Har kjøpt meg speilreflekskamera, men skjønner ikke en dritt av det :/ Vet du om interiøret i bagasjerommet fra coupe passer på cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 på dørene eller har du aldri hatt m lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Faan til skills når det kommer til å ta bilder du har da! Har kjøpt meg speilreflekskamera, men skjønner ikke en dritt av det :/ Vet du om interiøret i bagasjerommet fra coupe passer på cab? Njææ, gjennomsnittlig flink vil jeg påstå Har sett altfor mye bra til å kalle meg selv ordentlig god.. Ingen anelse om det passer overens, ligger sikkert noe svar på forumet her på dørene eller har du aldri hatt m lister? Aldri hatt, men står HØYT på ønskelista. Har kommet til et punkt der jeg rett og slett vrir meg ved tanken på å bruke mer penger på bilen her.. Det begynner å bli et par-titalls tusen mer enn det jeg kommer til å få igjen ved salg, så prøver å bruke minst mulig på slike ting nå. Har begynt å prioritere generelle bil-ting slik som verktøy og poleringsmidler. Gikk til innkjøp av Swisswax Shield og 3M Perfect-It 3-stegs serien idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Aldri skjønt meg på skikkelig bil rengjøring! blir for mange navn på midler og hvordan det skal gjøres å rekkefølgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Aldri skjønt meg på skikkelig bil rengjøring! blir for mange navn på midler og hvordan det skal gjøres å rekkefølgen! Jeg leste meg litt frempå i sommer på det, så kan hjelpe deg litt på vei om du ønske det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Gjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Æ e også ifra Harstad. kæm e du summitjohansen? kjenne du han kenneth og han..broren hadde 2 fornavn..ifra silsand trur æ eller kommer du ifra evenskjær ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Æ e ikke fra harstad, d e bare nærmaste by Æ hete Adrian å bor på sandstrand under tjeldsundbrua å borti dær! kenneth å han brorn, me 2 fornavn.. den ble vrien:D Kjenne 2 kenneth:) E nermare evenskjer hær æ bor ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 kenneth og jan gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 desverree Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå