Tzunami Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 sorry for å "søple til" tråden din wake jeg bruker Scholl 3-step, sjekk partsnretards / www.laaav.no så finner du litt av hvert der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Fin 36 Hva heter fargen på hjula ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Fin 36 Hva heter fargen på hjula ? Det er en Lotusfarge, mener den faktisk heter "gunmetal" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Fin 36 Hva heter fargen på hjula ? Det er en Lotusfarge, mener den faktisk heter "gunmetal" Takker matsi Downpipe; var det ikke Ducati sin Antrasitt grå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Fin 36 Hva heter fargen på hjula ? Det er en Lotusfarge, mener den faktisk heter "gunmetal" Takker matsi Downpipe; var det ikke Ducati sin Antrasitt grå?? Haha var det det?? Jeg husker aldri, tar skade av jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Hahahah! Det var det vi blanda hvertfall! Skulle vel egentlig være Porsche antrasitt, men Ducati passet bedre mener jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Liten bildeoppdatering på sommer-looken i år Har fått lakka hele fronten, stor takk til Downpipe! Har stått litt stille her grunnet mye jobbing, i tillegg til at jeg skaffet meg denne her sjarmøren i mai: Mauritiusblau kommer bra fram i sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Utrolig fin lakk, men syns du skal spandere noen nye felger til denne sesongen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Utrolig fin lakk, men syns du skal spandere noen nye felger til denne sesongen... Takker! Vurderer noen brede 16-17" til vinterfelger, så disse felgene blir beholdt inntil videre Sikler fortsatt litt på keskin kt1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Nydelig bil du har Er eneste felgene jeg kan sette fingeren på ja, Kt1 hadde ikke vært feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 skjer det noe spennende her inne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 skjer det noe spennende her inne da? Ikke så veldig! Bytte av hjullager, polering og langkjøring bare Planer framover blir å fikse håndbrekk og lambdasonde. Mulig at det blir en overhaling av vanos også Jeg har ferie, så slappe egentlig mest mulig av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Det må til! er bilen din dyr i forbruk når lambda er gåen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Det må til! er bilen din dyr i forbruk når lambda er gåen ? Når jeg kjører økonomisk er det rundt 0,7-0,8 på langkjøring og 1,1 på rolig bykjøring/blandet. Ikke det værste, men er en del mere på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå