ABS320 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Tenkte det var på tid å få ut ny bilen på forumet her:) Litt info om bilen: Var vel først og fremst ikke touring som jeg hadde i tankene da det skulle handles ny bil, men kom over ett tilbud jeg rett og slett ikke kunne motstå. Angrer ikke ett sekund at det faktisk ble det. Bilen er en 2003 mod 325it orginal M-Tech med 165000km på teller`n. Har det meste av utstyr bortsett fra navigasjon, cd veksler og elektrisk seter. Kan også nevne at det er Harmann Kardon lydpakke, orginal motorola telefon, svart taktrekk, full DEFA pakka, K-Sport bremser foran, TA Technic justerbart senkesett, K-Sport justerbare lenkearmer, M3 speil, uniballs og powerflex i samtlige foringer under hele bilen. Planene videre for bilen er som følger: x= Utført - K-Sport Camber stag bak - Dobbel eksos (Kjøpt men ikke montert) - Carbon diffusor (Bestilt) - Sota blinklys foran og på skjermer (Bestilt) - Spacere foran (Har men ikke montert) - Bytte emblem bak, på rattet og på felgene (x) - Montere midtarmlen (x) - Tone framrutene (x) - Bytte CD spiller til orginal spiller (x) - Montere xenon i spredere (x) - Led skiltlys og parklys (x) - Led lys innvendig (x) - M-pedaler - M-matter - Tårnstiver (Bestilt) - Firehjulskontroll - Skifte bremserør bak Kom gjerne med postiv og negativ tilbakemelding:) Legger ut ett par bilder som har blitt tatt med Iphone:P Lover å komme med bedre bilder og mer updates seinere;) Første bilder av den med vinterskoa på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ABS320 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Tenkte det var på tid å få ut ny bilen på forumet her:) Litt info om bilen:Var vel først og fremst ikke touring som jeg hadde i tankene da det skulle handles ny bil, men kom over ett tilbud jeg rett og slett ikke kunne motstå. Angrer ikke ett sekund at det faktisk ble det. Bilen er en 2003 mod 325it orginal M-Tech med 165000km på teller`n. Har det meste av utstyr bortsett fra navigasjon, cd veksler og elektrisk seter. Kan også nevne at det er Harmann Kardon lydpakke, orginal motorola telefon, svart taktrekk, full DEFA pakka, K-Sport bremser foran, TA Technic justerbart senkesett, K-Sport justerbare lenkearmer, M3 speil, uniballs og powerflex i samtlige foringer under hele bilen. Planene videre for bilen er som følger: x= Utført - K-Sport Camber stag bak - Dobbel eksos (Kjøpt men ikke montert) - Carbon diffusor (Bestilt) - Sota blinklys foran og på skjermer (Bestilt) - Spacere foran (Har men ikke montert) - Bytte emblem bak, på rattet og på felgene (x) - Montere midtarmlen (x) - Tone framrutene (x) - Bytte CD spiller til orginal spiller (x) - Montere xenon i spredere (x) - Led skiltlys og parklys (x) - Led lys innvendig (x) - M-pedaler - M-matter - Tårnstiver (Bestilt) - Firehjulskontroll - Skifte bremserør bak Kom gjerne med postiv og negativ tilbakemelding:) Legger ut ett par bilder som har blitt tatt med Iphone:P Lover å komme med bedre bilder og mer updates seinere;) Første bilder av den med vinterskoa på Intriør: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Grattis med fin bil! Er deilig denne motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Gratulerer med fin touring! Er det manuell også? Jeg ville lagt til originale baklykter på den lista di, de som sitter der nå så litt jalla ut i mine øyne, ellers meget pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ABS320 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Grattis med fin bil! Er deilig denne motoren Må si meg enig der ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ABS320 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Gratulerer med fin touring! Er det manuell også? Jeg ville lagt til originale baklykter på den lista di, de som sitter der nå så litt jalla ut i mine øyne, ellers meget pen! Takk takk:) Er manuell ja. Driver å vurderer det, har liksom ikke helt bestemt meg enda. Er ikke første proritet, men kommer nok til å prøve no nytt seinere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Pen bil Hmm, gikk denne kanskje i Oslo/Lørenskog området før? Har sett en veldig lik hvertfall, like baklykter hvertfall.. Men av med baklykter, så er det bra Resten av planene virker veldig bra Ser ikke så altfor ulik ut fra min med tanke på oppgraderinger Hvordan fungerer k-sport bremser på veien? Hadde vært morsomt det En del oppgraderinger som jeg kunne tenkt meg selv, men venter nok en stund Gratulerer med tøff bil hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ABS320 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Da kommer det en update da:) Gjorde en jobb for Ryeng1 på forumet her og ble belønnet med carbon emblem til rattet og 12mm spacere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ABS320 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Pen bil Hmm, gikk denne kanskje i Oslo/Lørenskog området før? Har sett en veldig lik hvertfall, like baklykter hvertfall.. Men av med baklykter, så er det bra Resten av planene virker veldig bra Ser ikke så altfor ulik ut fra min med tanke på oppgraderinger Hvordan fungerer k-sport bremser på veien? Hadde vært morsomt det En del oppgraderinger som jeg kunne tenkt meg selv, men venter nok en stund Gratulerer med tøff bil hvertfall Takk:D Liker din også Skal ikke se bort i fra det, forrige eier er fra samma plassen som meg. Men før der så var det en kar som jobber på Bilia som har gjort det mest på bilen. Blir nok røde og hvite baklamper med soting på Ksport gjør jobben sin de, meget effektive og ikke for brå eller no høgging ved normale oppbremsinger:) Vurderer bak også, men er over 9 lapper så vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ABS320 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Pakke!!!! M3 eksos fra GS, Carbon diffusor og sota blinkers fra Schmiedmann:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ABS320 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Litt bilder fra monteringa: Ferdig montert:) - carbon diffusor:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Ikke no vondt å si om bilen, annet enn at baklyktene må vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Skjer det noe her da? Ikke kjørt noe i Oslo/Follo området i det siste tilfeldigvis? Møtte en svart E46 touring med samme baklykter på fredag rett ved meg, men la ikke merke til M3-eksos. Og senere på fredagskvelden kom det en svart E46 touring med M merke bak og lurer på om det stod Eisenmann eller noe slikt klistremerke bakpå, inn på Nygårdskrysset. Men den hadde bare vanlig eksos den siste, tror det var 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Flott bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Stilig touring! M6 felgene gjorde seg veldig på denne bilen. Hvor kjøpte du mtech2 splitterne dine? Hvor fikk du forresten tak i bakre carbon emblem til E46 touring? Har lett etter dette en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå