Tuborgs Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Har en kasse fra rockford til 2 12" lurer på om jeg kan kutte ut rundingene så de blir 4kantet? eller har jeg ikke nåkk plass på kantene til dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Bare å ta frem tommestokken og måle det Hvis de firkanta høytalerene også er 12" så burde det i teorien gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 hmm, ja har ikke bestilt noe enda, men har hørt mye positivt om Sl7 fra kicker ;D har lyst på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Står noe innformasjon om lysåpning (hvor stort hull man må lage i kassa) på kicker sine sider? Hvis ikke ville jeg sendt en mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Har kassa rett volum for elementene da? Hvis ikke er det jo ikke så mye vits i å spekulere på de hullene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Sant nok, det er jo også noe å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2011 har tenkt på den, vet ikke hvor stor kassa er, kommer ikke til å gjøre det om den er for liten ^^. men tenkte at jeg slepper mye arbeid/penger om det går ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 hmm, ja har ikke bestilt noe enda, men har hørt mye positivt om Sl7 fra kicker ;D har lyst på! Hvor har du hørt det?? av en gjeng rånere i ytre enebakk?? Mål innvendig liter på kassa du har, så kan vi heller anbefale deg noe skikkelig bra å ha i den kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Som da er hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 prisklasse og formål, så kan jeg liste opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå