ZhilleN Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Nå må du få bytta profilbilde ditt!! Må være utrolig deilig følelse og få godkjent søknad, i tillegg ser bilen din jævlig bra ut! Angrer sykt på salget av min e36 coupe når jeg ser denne...
Kimmey Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Begynner å nærme seg for å hente bil også snart Planen er litt forandret, men kan sikkert trenge noen tips til henting av bil og reise. Slik det ser ut nå, så blir det: 1. Fly fra Oslo,Gardermoen til London, Gatwick 19.06-13 2. Hente bil hos forhandler 3. Dfds seaways Harwich til Esbjerg 20.06-13 4. Esbjerg til Hirtshals 5. Hirtshals til Kristiansand 6. Moms/fortolling? Noen som vet om det er noe mer enn bil+moms+fortolling? Litt kjipt å stå der i tolla, og man mangler noe. Seff skal jeg få med kopi av vognkort, transitteringsdokumenter, kjøpskontrakt fra forhandler.
Kimmey Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Nå må du få bytta profilbilde ditt!! Må være utrolig deilig følelse og få godkjent søknad, i tillegg ser bilen din jævlig bra ut! Angrer sykt på salget av min e36 coupe når jeg ser denne... Jepp skal få gjort det snarest! ja er jo bare i i løpet av mai nå, så bestemmer jeg meg for donorbil. Du må få deg en E36 igjen. Hehe! ligger jo en drøss av dem ute.
ZhilleN Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Ja frister syykt, tenkte jeg skulle få solgt lexusen til sommeren muligens og kjøpe meg en e36 coupe
///Mysild Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Du skal du ha skilt? Hvis ikke, trenger du ikke fortollingen... Da blir det kun momsen Fortolling blir kun om du skal skilter på den, men husk å ha med prøveskilt gyldig for dagen du kommer til Norge, så bilen ikke blir stående på kaia haha
Tzunami Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 eller få til tyske eksportskilter evt britiske om de har samme ordning, så får du kjørt lenger med den
Kimmey Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Nei skal ikke ha skilt på den Fant dette innlegget ang. import av bil og prøveskilter http://www.klikk.no/motor/bil/article777046.ece stemmer dette??
Tzunami Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 jess, men det gjelder da som jeg sa, eksportskilter, og om skiltene holder så lenge. fra tyskland kan du kjøpe skilter som holder alt fra en dag, og opp til 6mnd, men du har ikke lov til å bruke de mer enn 30 dager i norge uansett.
Spiff Skrevet Mai 27, 2013 Skrevet Mai 27, 2013 nå syns jeg den har stått jævlig lenge med ræva i været!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå