Kimmey Skrevet August 25, 2012 Forfatter Skrevet August 25, 2012 Holder på å lakkere nå! Dag 2/4 fullført! Det blir dritbra! Lakkerer innvendige deler slik som bagasjerom, dører, motorrom osv Bilder kommer når jeg er ferdig!
m0lliz Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Så herlig! Skal du lakkere den selv i garasjen!? Jeg vurderer det men er litt skeptisk på støv...:/
goggentess Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Dette er helt rått! må si du er meget flink gleder meg til og se den ferdig:)
Kimmey Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Så herlig! Skal du lakkere den selv i garasjen!? Jeg vurderer det men er litt skeptisk på støv...:/ Vi lakkerer selv ja! Har en onkel som har ganske mye erfaring med det Skal bare ta innvendige plasser i garasjen, så tar jeg bilen i lakkboksen Det vi har lakkert hittil ble kjempebra! Vi gjorde garasjen skikkelig ren først, så fuktet vi gulv og vegger! Dette er helt rått! må si du er meget flink gleder meg til og se den ferdig:) Takk takk! ja det gleder jeg meg også til
Kimmey Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Da var alle smådelene fyllt! Grillramme, skjørter, fangere, speil og div. Har også borret hull i kanaler/skjermer og satt inn propper til montering av skjørter. Brukte borresjablongene og det ble kjempebra passform, så det anbefales! Skal ut og montere skjørtene senere i kveld, så da kommer det noen svart/hvit bilder også!
///Mysild Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Tja... Etter en uke på Stord, var det ikke mye updates herfra
Kimmey Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Tja... Etter en uke på Stord, var det ikke mye updates herfra Hehe! kommer update med bilder i kveld! har jo ungen annenhver uke, så da får jeg ikke gjort noe særlig, men skal få gjort masse denne uka. Har tatt meg fri torsdag og fredag for å ut i lakkboksen til og med Holder på med motorrommet nå, så må bare få lakket fort som fanken!
///Mysild Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Bra! Har handlet meg nytt kamera nå så si ifra om du vil ha bilder
Tiseth! Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Ser veldig bra ut så langt! Men lurer bare litt, når du først legger ned så mye penger og tid i dette prosjektet, hvorfor ikke større motor?
Kimmey Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Ser veldig bra ut så langt! Men lurer bare litt, når du først legger ned så mye penger og tid i dette prosjektet, hvorfor ikke større motor? Må si jeg har faktisk tenkt på 3,2 fremfor 2,5 turbo i det siste vi får se hva tiden bringer!
///Mysild Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 hehe Var det ikke det jeg sa til deg? Heller 3.2 Det går jo faktisk hele tiden, så man får kjørt litt også, ikke bare skru
Kimmey Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 hehe Var det ikke det jeg sa til deg? Heller 3.2 Det går jo faktisk hele tiden, så man får kjørt litt også, ikke bare skru Jo sant det hehe! liker å skru da, men mi får sjå!
Nyheim Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 tøøøft! vært rått med turboen ja når du nå kommer deg dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå