Gå til innhold

Kimmeys E36 320IC M3 Prosjekt 2013- Søknad om omb. Godkjent!

Anbefalte innlegg

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Holder på å lakkere nå! Dag 2/4 fullført! Det blir dritbra! :D

Lakkerer innvendige deler slik som bagasjerom, dører, motorrom osv

Bilder kommer når jeg er ferdig! ;)

Skrevet
Så herlig! Skal du lakkere den selv i garasjen!? Jeg vurderer det men er litt skeptisk på støv...:/

Vi lakkerer selv ja! Har en onkel som har ganske mye erfaring med det ;) Skal bare ta innvendige plasser i garasjen, så tar jeg bilen i lakkboksen ;) Det vi har lakkert hittil ble kjempebra! Vi gjorde garasjen skikkelig ren først, så fuktet vi gulv og vegger!

Dette er helt rått! må si du er meget flink :D gleder meg til og se den ferdig:)

Takk takk! ja det gleder jeg meg også til ;)

Skrevet

Da var alle smådelene fyllt! Grillramme, skjørter, fangere, speil og div.

Har også borret hull i kanaler/skjermer og satt inn propper til montering av skjørter. Brukte borresjablongene og det ble kjempebra passform, så det anbefales!

Skal ut og montere skjørtene senere i kveld, så da kommer det noen svart/hvit bilder også! ;)

Skrevet
Tja... Etter en uke på Stord, var det ikke mye updates herfra :P

Hehe! kommer update med bilder i kveld! har jo ungen annenhver uke, så da får jeg ikke gjort noe særlig, men skal få gjort masse denne uka. Har tatt meg fri torsdag og fredag for å ut i lakkboksen til og med :D Holder på med motorrommet nå, så må bare få lakket fort som fanken!

Skrevet
Ser veldig bra ut så langt! :)

Men lurer bare litt, når du først legger ned så mye penger og tid i dette prosjektet, hvorfor ikke større motor?

Må si jeg har faktisk tenkt på 3,2 fremfor 2,5 turbo i det siste :P vi får se hva tiden bringer!

Skrevet
hehe :P Var det ikke det jeg sa til deg? ;-) Heller 3.2 :P Det går jo faktisk hele tiden, så man får kjørt litt også, ikke bare skru :P

Jo sant det hehe! :P liker å skru da, men mi får sjå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...