316 Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Som topicen sier ønsker jeg å kjøpe takgrind / skistativ til BMW E30! Gjerne noe litt nostalgisk! Send PM!
Kvasi Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Har ei old skool grå takgrind hengende i garasjen. Er en 30-40 år gammel, men helt i orden mener jeg. Hvor mye bruk for den har du?
316 Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 Veldig mye, i grunn... Er den justerbar så den kan brukes?
Kvasi Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Hmm.. Tror det, men sikker er jeg ikke. Kan ta en titt i mårra. Kan tom hende jeg disker opp med bilde hvis jeg husker kamera..
OTffs Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Jeg skal ha noen takbøyler du kan få mot at du betaler frakten.. Må bare se om jeg finner de igjen først, kan se om jeg finner bilde av de Sto på E30en min når jeg kjøpte den Edit: Eneste bildene jeg har av de, ikke verdens beste, men du ser stilen Men er ikke sikker på om jeg har de fortsatt, må sjekke i garasjen
fish Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Hvis du ser innfesting på bilen over, ligner disse på Thule. Disse får man kjøpt separat. På Rusty brukte han lign innfesting, kjøpte på en trelast "staver" av teak. Av dette bygget han ett retro-look stativ. Både hovedstag, rammen rundt og spilene, ja hele stativet ble da laget i teak bortsett fra innfestingen til bilen. Du er jo en handyman, så dette greier du å lage selv. Se litt på tråden til Rusty, fra forberedelsene til roadtripen tror det var der jeg så det. Sent from my iPhone using Tapatalk.
316 Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 Jeg ser hva du mener, det går absolutt ann... Men jeg tror jeg har et takstativ i posten på vei fra Bodø i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå