arne-vig Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Vinduene og soltaket fungerer helt fint så lenge innebelysningen er på. Med en gang jeg lukker igjen døren, virker ingentign lenger. Tar og lang tid før inner lysningen dimmes ned. Har ikke funnet komfortreleet under rattstammen heller. Kan dette ligge en annen plass? Bilen er en 1997 modell touring.
scoot Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Dette lukter vel en jordfeil lang vei vil jeg tro? Hvis jeg ikke husker riktig feil, så er i allefall mekanismen på e30 sånn at for å få kupelys så kortsluttes en bryter til gods når dørene er åpne. Hvis det da er samme på e36, er det en feil et sted som gir overslag. Hvor er ikke godt å si, men går alt dette på samme sikring?
arne-vig Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 Sjekk sikringer først Sikringene er jo selvfølgelig sjekket, og alt virker når jeg lukker døren opp..
arne-vig Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Har prøvd og skifte ut dørbryteren uten at det hjalp noe. Kan komfort releet ligge en annen plass enn rett under rattet? Der er det kun en hvit rele holder, men ingen rele. Bilen har originalt soltak og el.vindu , så har forstått det sånn at alle de har komfort rele.
arne-vig Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Har fått vite at faceliften har en grunnmodul i stedet for komfortreleet. Denne grunnmodulen har blitt byttet ut, men virker fortsatt ikke- må den programmeres? Noen som vet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå