Zun Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Da har endelig guttedrømmen gått i oppfyllelse, E36 M3 ble kjøpt inn på onsdag Har ikke fått tatt noe særlig med bilder enda, bare noen få mobilbilder. Bedre bilder og interiørbilder kommer i løpet av helga, hvis været blir bedre Det er en 93 modell orginal M3 med kun 80.000 på tellern, og fullt servicehefte Det som er gjort med bilen før jeg kjøpte: -Bilstein understell, justerbart -AP Racing bremser foran -17" OZ ultraleggera felger med 235/35 dekk -Bremserør i rustfritt stål -Powerflex foringer -Litt forsterkninger ellers -GT Vinge og GT leppe Planer for bilen: -Supersprint de-cat (Bestilt) -Eisenmann race cat-back (Bestilt) -Fjørbensstag foran og bak (Bestilt) -Muligens justere GT leppa litt lenger inn Etter hvert får jeg se hva pengene strekker til, men blir nok ikke store forandringene, da jeg liker hvordan den er nå. BBS felger vurderes etterhvert, men det blir ikke enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Tøft! Gratulerer med lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Meget feit lavt<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Så utrolig digg M3 du har fått deg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Gratulere med m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 veldig pen bil. Gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 rå bil! Men den nederste leppet er av det styggeste jeg har sett noen sinne! Den svarte delen som stikker ut, når den blir borte har du et smykke av en bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Gratulerer med pen bil, M3 er gromt Om det var min bil ville jeg fjernet den sorte leppen, og senket mer. Men dette gjør du jo selvsagt som du selv vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 fy for en rå bil Dette er en "nesten perfekt bil".. for og få den perfekt, må du rive av den vemmelige Leppa som står under Gt splitterne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 wow, for en hawt bil tror ikke du vill angre om du tar av leppa på den, for du har jo splitterene der, og de i seg selv er perfekt på fronten der gratulere med en pen e36, med rett farge og motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp3edyy Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Sweet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Du som kjøpte denne ja, nydelig M3!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Gratulerer med riktig fin M3 Må få ut flere bilder av bilen og interiøret. Tenk deg nøye om før du følger alle andres råd om å fjerne GT spoileren forran. Den koster totalt over 13'000 ny i deler og om du vurderer å kjøre på bane vil den gjøre sin nytte om banen har strekker hvor man får litt fart. Men den ser noe mer diskret ut om du skyver den helt inn Da flukter den med splitterne og leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Takk for fine tilbakemeldinger GT leppa blir nok ikke fjernet, men har bestemt meg for at den skal justeres inn, så den ikke stikker så langt ut. Hvis sola dukker opp i morra så skal jeg få tatt noen fler bilder, også interiøret Fikk fjørbensstag i posten i dag, så dem skal jeg også få på i morra. Gleder meg til eksosen kommer i slutten av måneden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Meget pen bil du har fått deg der Men du burde vurdere å ikke ha svarte felger, de blir så mye finere med felger man kan se Var veldig fornøyd med den typen felger jeg hadde på min røde e36 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=121657&hilit=min+e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå