Nom3rzy Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Må få si du har en super strøken bil =) Blei så missunelig att jeg sjøl kjøpte meg en her for noen månder siden =P kommer en link her inne med tiden =P
///Mysild Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Gratulerer med riktig fin M3 Må få ut flere bilder av bilen og interiøret. Tenk deg nøye om før du følger alle andres råd om å fjerne GT spoileren forran. Den koster totalt over 13'000 ny i deler og om du vurderer å kjøre på bane vil den gjøre sin nytte om banen har strekker hvor man får litt fart. Men den ser noe mer diskret ut om du skyver den helt inn Da flukter den med splitterne og leppa litt sent, men jeg lo hard når jeg så folk kalt den stygg og riv den vekk... hadde de bare visst hvor mye mange stresser med å få tak i ei slik
KrHeLl Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Rå lyd! Da er bilen shina og gnikka, og blitt parkert for vinteren, så nå kan snøen bare komme Får håpe på tidlig vår Hvor har du kjøpt det overtrekket der?
Zun Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 Jeg kjøpte det av en på forumet her, Men mener det er coverdesign.ch som Lager dem
Zun Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 Da er våren her, venter bare på at dem skal fjerne grusen på veiene, så er det ikke lenge før bilen får seg en luftetur igjen. Kommer en photoshoot i løpet av april
Zun Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Photoshooten blir mest sannsynlig tatt i sammenheng med bmwccn treffet på valle hovin 5.mai Noen kjappe bilder jeg tok i dag, beklager dårlig kvalitet Eneste som tar nedi i oppkjørselen er eksosen
Peak Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Lekker. Er igunn ikke noe mer å si. Står eksosen din noe skjevt?
Zun Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Noen nye bilder tatt etter vårmønstringa på lørdag Større oppløsning og flere bilder kommet etterhvert
Julian Sommer Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Liker det jeg ser! Rå farge kombo, samme som jeg har på min E34 touring, selvom den er helt original i noen uker til. Skulle derimot likt å se denne med litt kant på felgene Men, tydelig at det kan være tøft uten og, og det er en lekkerbisken av en bil du har der
Zun Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 Tok noen nye filmklipp i dag, får høre lyden litt bedre der. Filma med mobil så kvaliteten er dessverre så som så.. mossing 92 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå