Zun Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 Hvordan syns du låta i bilen ble med supersprint mellompotta? fikk min for en stund siden og den sammen med den bakre delen i rustfritt ble helt vilt! så takk for tipset! men har ikke hørt den på en uke da jeg har girkasse trøbbel:-( MEN liker bilen din veldig godt sånn den er:-D eneste JEG ville gjort var å justert inn gt leppa:-) da hadde den vært perfekt i mine øyne:-D Har ikke fått montert den enda, da jeg venter på eisenmann race bakpotta Men gleder meg til å få det på og høre lyden Ja skal justere inn gt leppa Meget fin bil det der, liker ikke sorte felger egentlig, men såg bra ut på denne som har sorte detaljer fra før eneste er at du kunne kanskje løftet opp ansiktet litt nyere med hvite Ae og spredere. Ja liker dem selv også, siden alt er i svart/rødt Lyktene blir nok ikke skiftet Gratulerer med feeeet bil ! Takk for det Herlig bil! Må være en drøm med den km. standen. Enig i kritikken ang. leppa og hjulene, men det er min smak. Blir det helårsbil dette eller kun godværsbil? Ja km. standen er rimelig fin den Denne skal kun bli brukt på sommeren ja Lov å spørre hvor mye noe slikt koster ? Det er lov å spørre vettu, for å få en orginal M3 i bra stand, så må du nok over 200 hvertfall Jeg har vel også betalt endel ekstra for km.standen bl.a Hvordan syns du låta i bilen ble med supersprint mellompotta? fikk min for en stund siden og den sammen med den bakre delen i rustfritt ble helt vilt! så takk for tipset! men har ikke hørt den på en uke da jeg har girkasse trøbbel:-( MEN liker bilen din veldig godt sånn den er:-D eneste JEG ville gjort var å justert inn gt leppa:-) da hadde den vært perfekt i mine øyne:-D Hvor selger di supersprint mellompotte? Jeg kjøpte min direkte fra supersprint.com fra Italia. Den kom på døra etter litt over en uke. Betalte i overkant av 3 lapper, så det var ikke ille Har også bestilt meg panser-bh, for å se hvordan dette blir. Er veldig usikker på om dette blir noe fint, så det gjenstår å se når den kommer i posten Bilder kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Fet bil, du vil ikke angre. Legg ut lydklipp av eisenmann med supersprint decat, har eisenmann selv og vurderer supersprint decat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 Skal gjøre det når jeg har fått det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Denna var grom blir nok skikkelig golyd med det eksosannlegge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 vi får til en dag med bilder og bilprat sammen,... snart.. hehe.. Har bare ALDRI passet da du har ringt. hehe. Neste gang så ;) Snertent leketøy forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Har nå montert Panser-BH, usikker på om jeg skal ha den på, bilder kommer senere. Denne uka blir det montering av Supersprint/Eisenmann Race eksos, og litt diverse. Var utpå og testa såvidt på vålerbanen forrige helg, første gang på bane og det var veldig moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Takk for tilbakemeldinger Felgene blir nok ikke byttet, hvertfall ikke denne sesongen. Øyelokk blir det nok ikke på denne bilen GT vingen skal jeg ha, men skal justere den et hakk inn. Fikk på fjærbenstaget bak i dag, men foran passet det ikke, fordi mutteren i dempertårnet var for stor, og tok borti. Så da må jeg vel kjøpe et stag som har åpent hull for den mutteren. Skal få tatt noen fler bilder i morra Har regna her stort sett i hele dag.. De-caten ble bestilt direkte fra supersprint i italia. Smertefri bestilling, og varen er i tyskland nå, på vei hit. Ble sendt dagen etter jeg bestilte Eisenmann Race potta blir sendt 22. juli fikk jeg beskjed om. Hvor mye måtte du ut med for disse 2 herlighetene? Link til side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Takk for tilbakemeldinger Felgene blir nok ikke byttet, hvertfall ikke denne sesongen. Øyelokk blir det nok ikke på denne bilen GT vingen skal jeg ha, men skal justere den et hakk inn. Fikk på fjærbenstaget bak i dag, men foran passet det ikke, fordi mutteren i dempertårnet var for stor, og tok borti. Så da må jeg vel kjøpe et stag som har åpent hull for den mutteren. Skal få tatt noen fler bilder i morra Har regna her stort sett i hele dag.. De-caten ble bestilt direkte fra supersprint i italia. Smertefri bestilling, og varen er i tyskland nå, på vei hit. Ble sendt dagen etter jeg bestilte Eisenmann Race potta blir sendt 22. juli fikk jeg beskjed om. Hvor mye måtte du ut med for disse 2 herlighetene? Link til side? Hei. Jeg bestilte fra http://eisenmann-sportauspuff.de og www.supersprint.com. Jeg betalte jeg 720 euro (+ 80 euro for frakt) for eisenmann race, og 346 euro (+30 euro for frakt) for supersprint decat tror jeg det var. I tillegg kom 25% moms. Så det kostet jo litt, men regner med at det er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Har nå montert Panser-BH, usikker på om jeg skal ha den på, bilder kommer senere. Denne uka blir det montering av Supersprint/Eisenmann Race eksos, og litt diverse. Var utpå og testa såvidt på vålerbanen forrige helg, første gang på bane og det var veldig moro Hmm, legg ut bilde så man får se. Tenker ikke på Panser-BH for utseendet. Tenkte mer bare for bruk under langkjøring. Hvor kjøpte du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Kan ta noen bilder og legge ut i morra Kjøpte det hos streetdesign.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 rått, eneste som mangler nå er motorsport felger og prikken over ien her må jo være spacere på vinga! digger den orginale gt leppa di! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Igjen, liker bilen din godt! Kom ut med nye bilder nåå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Et par bilder med Panser-BH, hva syns dere? Og et par uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Bort med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 gratulerer med en fet m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå