Gå til innhold

Min nye E36 M3 :) Nye felger side 7!

Zun
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan syns du låta i bilen ble med supersprint mellompotta?:-D fikk min for en stund siden og den sammen med den bakre delen i rustfritt ble helt vilt!:-D så takk for tipset!:-) men har ikke hørt den på en uke da jeg har girkasse trøbbel:-( MEN liker bilen din veldig godt sånn den er:-D eneste JEG ville gjort var å justert inn gt leppa:-) da hadde den vært perfekt i mine øyne:-D

Har ikke fått montert den enda, da jeg venter på eisenmann race bakpotta :) Men gleder meg til å få det på og høre lyden :D Ja skal justere inn gt leppa :)

Meget fin bil det der, liker ikke sorte felger egentlig, men såg bra ut på denne som har sorte detaljer fra før :) eneste er at du kunne kanskje løftet opp ansiktet litt nyere med hvite Ae og spredere.

Ja liker dem selv også, siden alt er i svart/rødt :) Lyktene blir nok ikke skiftet :)

Gratulerer med feeeet bil ! :)

Takk for det :D

Herlig bil! Må være en drøm med den km. standen. Enig i kritikken ang. leppa og hjulene, men det er min smak. Blir det helårsbil dette eller kun godværsbil?

Ja km. standen er rimelig fin den :) Denne skal kun bli brukt på sommeren ja :)

Lov å spørre hvor mye noe slikt koster ?

Det er lov å spørre vettu, for å få en orginal M3 i bra stand, så må du nok over 200 hvertfall :) Jeg har vel også betalt endel ekstra for km.standen bl.a :P

Hvordan syns du låta i bilen ble med supersprint mellompotta?:-D fikk min for en stund siden og den sammen med den bakre delen i rustfritt ble helt vilt!:-D så takk for tipset!:-) men har ikke hørt den på en uke da jeg har girkasse trøbbel:-( MEN liker bilen din veldig godt sånn den er:-D eneste JEG ville gjort var å justert inn gt leppa:-) da hadde den vært perfekt i mine øyne:-D

Hvor selger di supersprint mellompotte? :)

Jeg kjøpte min direkte fra supersprint.com fra Italia. Den kom på døra etter litt over en uke. Betalte i overkant av 3 lapper, så det var ikke ille :)

Har også bestilt meg panser-bh, for å se hvordan dette blir. Er veldig usikker på om dette blir noe fint, så det gjenstår å se når den kommer i posten :) Bilder kommer etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har nå montert Panser-BH, usikker på om jeg skal ha den på, bilder kommer senere. Denne uka blir det montering av Supersprint/Eisenmann Race eksos, og litt diverse. Var utpå og testa såvidt på vålerbanen forrige helg, første gang på bane og det var veldig moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger :)

Felgene blir nok ikke byttet, hvertfall ikke denne sesongen. Øyelokk blir det nok ikke på denne bilen :) GT vingen skal jeg ha, men skal justere den et hakk inn. Fikk på fjærbenstaget bak i dag, men foran passet det ikke, fordi mutteren i dempertårnet var for stor, og tok borti. Så da må jeg vel kjøpe et stag som har åpent hull for den mutteren. Skal få tatt noen fler bilder i morra :) Har regna her stort sett i hele dag..

De-caten ble bestilt direkte fra supersprint i italia. Smertefri bestilling, og varen er i tyskland nå, på vei hit. Ble sendt dagen etter jeg bestilte :) Eisenmann Race potta blir sendt 22. juli fikk jeg beskjed om.

Hvor mye måtte du ut med for disse 2 herlighetene? Link til side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger :)

Felgene blir nok ikke byttet, hvertfall ikke denne sesongen. Øyelokk blir det nok ikke på denne bilen :) GT vingen skal jeg ha, men skal justere den et hakk inn. Fikk på fjærbenstaget bak i dag, men foran passet det ikke, fordi mutteren i dempertårnet var for stor, og tok borti. Så da må jeg vel kjøpe et stag som har åpent hull for den mutteren. Skal få tatt noen fler bilder i morra :) Har regna her stort sett i hele dag..

De-caten ble bestilt direkte fra supersprint i italia. Smertefri bestilling, og varen er i tyskland nå, på vei hit. Ble sendt dagen etter jeg bestilte :) Eisenmann Race potta blir sendt 22. juli fikk jeg beskjed om.

Hvor mye måtte du ut med for disse 2 herlighetene? Link til side?

Hei. Jeg bestilte fra http://eisenmann-sportauspuff.de og www.supersprint.com. Jeg betalte jeg 720 euro (+ 80 euro for frakt) for eisenmann race, og 346 euro (+30 euro for frakt) for supersprint decat tror jeg det var. I tillegg kom 25% moms. Så det kostet jo litt, men regner med at det er verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå montert Panser-BH, usikker på om jeg skal ha den på, bilder kommer senere. Denne uka blir det montering av Supersprint/Eisenmann Race eksos, og litt diverse. Var utpå og testa såvidt på vålerbanen forrige helg, første gang på bane og det var veldig moro :)

Hmm, legg ut bilde så man får se. Tenker ikke på Panser-BH for utseendet. Tenkte mer bare for bruk under langkjøring. Hvor kjøpte du dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...