martinwenberg Skrevet August 12, 2011 Forfatter Skrevet August 12, 2011 Blir Sorte DE da.. Skal jeg kjøpe dem hos www.schmiedmann.no ? eller er det bare ei jalla shappe?
martinwenberg Skrevet August 12, 2011 Forfatter Skrevet August 12, 2011 hehe bra . var litt billigere der så
martinwenberg Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 Da har jeg laget meg en liten handlekurv . -Skal bestille Sorte DE fra www.schmiedmann.no -Kjøpe lakk og klarlakk til front og bakfangeren. Og sikkert noe mer kult. Lakkerte frontfangeren for 1 måned siden, men var ikke helt fornøyd så må nok gjøre det igjen Tror det vil se bra ut med Sorte DE lykter. Legger ut bilder når alt er kommet på plass
martinwenberg Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Bilen din ligger til salgs på nettet? Jepp det gjør den. kjøp kjøp!
bmmww1 Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 du skulle hatt m5 bakfanger å skjørt på den der:) kan kjøpe de hos meg.
martinwenberg Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 du skulle hatt m5 bakfanger å skjørt på den der:) kan kjøpe de hos meg. Heheh, hadde sikkert vært kult Men selges pga kjøp av e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå