APedersen Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Rått prosjekt Stemmer det at jeg så denne på ACR?
Dralle Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 Moe kjørte "frisørbilen" sin på ACR så det stemmer nok ikke
APedersen Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Moe kjørte "frisørbilen" sin på ACR så det stemmer nok ikke Aha Var i hvertfall en E23 der
///MoePower Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 Var en facelift E23 der lakkert lilla med sølvstripe nederst (ala e34 M5), tror det er Arnlijot sin. Syns den røyk endel ved nedbremsing, samt tikket en del også. Men ja, kjørte frisørbil i helgen:
APedersen Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Aha, du som kjørte MX5'n på bana? Ganske feit de der bilene, selv om folk kaller det frisørbiler
Dirty Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Haddet håpet at du taka med den, så det hadde blitt slutt en gang for alle Men men
helland Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Haddet håpet at du taka med den, så det hadde blitt slutt en gang for alleMen men
Haakjin Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Jeg hadde inntrykk av at du var en av de største værstingene jeg Moe! Mtp på at du er en stolt eier av en veldig fin 745, så kommer du med bilde av en MX5? Haha, ikke noe mobbing, men jeg må flire litt Og jeg elsker utseende på E23n din!
///MoePower Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Ikke noe mobbing her nå Man må da ha seg bruksbil vedsiden av bmw'ene. Har hatt mx'n i ca 3 år nå, den kjøres på 7000rpm hver dag året rundt, den bare går og går. Mye morsommere å kjøre en bakhjulstrekt "go-cart" med double wishbone suspension enn en gammel grevling til og fra jobb. En BMW i samme prisklasse som mx'n vil jeg ikke ha da det som oftest er en kjedeligere og dyrere bil å kjøre, mx'n sitter som fy i svingene, veier 960kg og krenger lite. Kjørte den på banen i helgen og den kjørte da fra litt av hvert. Men nok OT!
Dralle Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Var en facelift E23 der lakkert lilla med sølvstripe nederst (ala e34 M5), tror det er Arnlijot sin.Syns den røyk endel ved nedbremsing, samt tikket en del også. Kan det være denne som var ute på bana tro? 745
///MoePower Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Skrevet Juni 14, 2012 I september i fjor ble bilen trillet inn med en M30B28 som ikke startet, under panseret. I dag kunne jeg kjøre bilen ut og inn av garasjen for egen maskin, for første gang på 9mnd! Det gjenstår fremdeles endel saker og ting før den kan tas i bruk, men det nærmer seg. Fikk prøvd clutchen litt og det ser ut til at jeg må bytte til lamell med fjæret senter etterhvert, sinterlamellen jeg har nå er ufjæret og det nærmest "rister" i bilen ved igangsetting. Jeg hadde ingen vibrasjoner når jeg brukte denne trykkplaten sammen med original lamell med fjæret senter, men sånn som den er nå så er det jo ingenting i drivverket som fjærer forutenom hardykoplingen og den er jo forholdvis "stum". Får se hvordan den oppfører seg når det får slitt seg litt til og motoren er ferdig mappet, kan jo ikke ha det slik i en bil som skal brukes på gaten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå