norbakken Skrevet Desember 22, 2013 Skrevet Desember 22, 2013 Jeg blir like imponert hver gang du legger ut bilder, og litt lei meg for at bilen min ikke får samme omtanke og pleie... Men jeg gleder meg til å se resultatet en vakker dag
///MoePower Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Skrevet Desember 22, 2013 Godt å høre at dere har troen hvertfall! Må bare få ut fingeren nå så den blir ferdig, hehe..
336mik Skrevet Desember 23, 2013 Skrevet Desember 23, 2013 Skulle ønske jeg hadde samme stå-på-slipe-vilje som deg..mye jobb å pusse/slipe ting helt platerent..ser ut til at det blir meget bra da.
///MoePower Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Skrevet Februar 9, 2014 Det er nok ikke like mye stå-på-vilje som det burde ha vært, jeg har nesten ikke rørt den i vinter. Men tråden må jo (som alltid..) oppdateres så her kommer det sakte men sikkert flere bilder etterhvert. Før frontplaten skulle på igjen sandblåste jeg litt etter behov: Klart til å sveise på igjen: Frontplate før og etter vask: På baksiden var den ikke engang grunnet, her var det KUN den originale transportgrunningen.. De har ikke engang mattet ned transportgrunningen før de har hatt på lakk så lakken satt ikke fast. Men etter å ha skrapt vekk løs lakk, mattet den ned og sandblåst rundtom så det straks litt bedre ut: Her med sveisegrunning på og klar til å sveises på bilen: Og heeelt klar til å sveises på bilen: More to come.. Dralle, norbakken, knoskar og 1 annen reagerte på dette 4
knoskar Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 Pent! Var Ikkje mye proft å ha transportgrunningen bare som underlag! Bra du gjør de skikkelig! Mye bra arbeid og følger med Sent from my C6903 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå