spruddel Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Importerte selv bil fra Tyskland i fjor, og det kom ikke på noe mindre enn hva slike koster i Norge, men er ingen å sammenlikne med i Norge, derfor det ble Tyskland. Er ikke mange E46 330i med km-stand under 100.000, og det var hovedkravet mitt, også skulle jeg ha el-seter (egentlig bedre uten for da sitter man lavere, men lettere å selge da), varme i setene, cruisecontroll, multifunksjonsratt, 16:9 navi og m-tech2. Det var vel absolutte krav, så ble ikke mange biler å velge i da. Holdt på å bli en 330ci clubsport, men ble solgt, så da dro jeg heller og kjøpte en stasjonsvogn Så utvalget i Tyskland er bedre ja edit: manuelt gir var selvfølgelig et krav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Importerte en 116i 2008 mod med nesten alt av utstyr for 2 måneder siden. Brukt Øivind Johansen Transport som transportør fra dusseldorf til deres lager i Drammen. Det totale regnestykket mitt ble BIL i tyskland: 109.000 Transportkostnad INKL engangsavgift & mva. 79.500kr + Årsavgift. Tot 201.000. Veldig fornøyd med bilen og har ikke hatt noen problemer med forhandleren eller bilen. ØIT ordnet alt av tollpapirer osv, måtte bare følge instruksene på deres sider, veldig enkelt og greit. Det eneste jeg var bekymret for var selve kjøpet og overførselen av penger til forhandler. Brukte ekspresstransfer (1-3 dager før den er på mottagers konto). Ventetiden på pengene hadde ikke noe å si for min del da jeg måtte bestille transport uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Vurderte selv å hente opp en E90 325d dog med M-sport men etter som jeg regnet litt på det hele så sparte jeg ikke mye på å dra til Tyskland. Plutselig dukket det opp en bra bil til en god pris i Norge så da slo jeg til, var liksom bare så mye lettere å kjøre til forhandleren å levere inn A6en og kjøre avgårde med en ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå