Brekkå Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Oii, den var pen! Hvilken senk og dekkdim kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Syns det va litt mærklikt at eg kje har sitt an på veien, siden eg ser bostede e Karmøy ^^ Godt å se at det e noen av di så blir tatt godt vare på! Fine bil, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Hehe! Er vel fordi eg ikkje har lappen endå Reke rondt på en Mt5 fortie Har sitt din flerne gonger, bøsne hjul! Kult at 2 E34'er med UE skilter har endt opp på Karmøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Jepp, va det eg fant ut når eg leste tråden Jaja, komme deg nå fram å tebake då og ^^ Jess, fornødde me felgane - ekje så månge så har di har eg lakt mærke te, e bare ein aen her på bimmers me samme felgane på E34 Stemme, får knipsa nåken bilder samen viss eg fortsatt har bilen te når du har lappen Må få nåken te å kjøran te Åkra på søndag, BMW Lokalt treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Ja, hadde vore kult å tatt bilder i lag Trur eg tar turen bort på treffet, men bilen blir hima trur eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Har et lite problem med bilen. Den går seg varm på tomgang, å ved kjøring i lave hastigeter. Ellers er den helt fin. Noen som har forslag på hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 du finner sikkert 20 stk vis du søker på e34 kjøling så skal ikke være vanskeligt og finne ut av det vis du søker litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Da ville jeg startet med å bytte viskosekoblinga. Typisk problem på M50 det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hmm. Takker for svar Jeg sjekket først om det var vann på den. Der var der ganske så lite. Etterfylte opp til den øverste streken. Nå er driftstemperaturen litt over midten, men den holder seg hvertfall stabil. Jeg synes det var merkelig at den ikke gikk seg varm ved vanlig kjøring når det nesten ikke var vann, eller skal det være slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Det gir litt bedre kjøling i form av luft i høyere hastighet, og evt bedre sirkulasjon ved høyere turtall. Men, første bud er å sjekke væskenivået. Ettersom du har kjørt med lite væske så anbefaler deg det her: -På med tenning og varmeapparat. -Skru ut lufteskruen. -fyll på kjølevæske til det kommer ren væske ut fra hullet. -Skru på lufteskrue og lokk. -Kjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 min kokte på tomgang når termostaten var ødelagt hvertfall . skjelden det koker av at viskosen er ødelagt.. men er lurt å sjekke veskenivå å eventult luft i systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 min kokte på tomgang når termostaten var ødelagt hvertfall . skjelden det koker av at viskosen er ødelagt.. men er lurt å sjekke veskenivå å eventult luft i systemet. Er ikke så uvanlig at en bil koker på tomgang hvis viskosen er dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Ble veldig pen denne her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Takk davida! Fikk lappen i går og har kjørt en god del med bilen. Har ikke hatt noe problemer med kokingen, og nivået på vannet har ikke minket Jeg kjører allerede nå med vinterhjulene. Med 520i utveksling så er det ganske så morro Men jeg må få tak i en diffbrems, er ikke så gøy med enhjulsspinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Værr forsiktige me å poppa kløtsjen, plutslig ryke klokkå! Det ekje fullt så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå