joachim sørlie Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 fin e34 du har her, mye som er riktig her, liker det du har gjort med den hittil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Er 2forsjellige m5fangere, har hatt problem med å fått feil krok lokk til min fleire ganger. Det kan sikkert stemme det også, men det er dette jeg har blitt fortalt i hvert fall. Å når jeg ser her http://www.bmwmregistry.com/models.php?id=24 så har alle jeg har sett på bare den ene fangeren fin e34 du har her, mye som er riktig her, liker det du har gjort med den hittil Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 kjekk bil dette johannes:) passa deg på glattå! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Flott bil du har Johannes e interiøret berre svart nå elle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Heidu Nei, mangler fortsatt dashbordet.. Men det har jeg bestilt fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Kanskje på tide med en liten oppdatering Jeg bestilte jo Lowtec HiLow 9.2 coilovers fra RB Tuning i september i fjor. Disse fikk jeg aldri og jeg avbestilte dem i midten av Mars.. Bestilte dagen etter et sett med BC Racing coilovers fra http://www.adparts.lv og fikk dem på døren etter 2 uker. Meget hyggelige folk! Har fått montert settet fremme, satser på å montere bak i morgen Har også fått sveist ny kanal på venstresiden Fikk også noen dekk på døren her om dagen - 215/35 fremme og 225/40 bak Vil tro det blir bra på rondell-felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Oppdatering! Har montert coilovers bak også nå Noen bilder fra monteringen: Brukte en avtrekker for å få av demperen da den satt veldig godt! Løsnet bolten og skrudde den et stykke ut og satt avtrekkeren på den. Baksete løst Ferdig montert Det ble litt lavt, men jeg får finjustere den når jeg får på sommerfelgene. Må si det var mye lettere å montere bak i forhold til fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 mye du betalte for coiloversene? Var de ferdig sveist??? Camber justering i topplager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Hei Jeg betalte 1032€ inkl. frakt som gir ca 7800 Norske kroner Ferdig sveist og jeg behøvde ikke å tulle med å sende inn fjørbeina etterpå eller noen ting. Camberjustering i front, samt justering av hardhet front og bak. Veldig fornøyd med handelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 kødder du? Men faen da, finner det ikke på siden dems? lenge siden du bestilte det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Er ikke lenger enn 3 uker siden jeg bestilte.. Den webshopen er litt knotete ja. Jeg sendte e-mail og hørte hva de hadde å tilby. Send en e-mail til Jānis Velbergs, veldig hyggelig kar! janis@adparts.lv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 åja tusen takk, skal sende en mail snarest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Er vel 51mm på en vanlig E34 520 med ABS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Det vet jeg ikke, kanskje noen andre på forumet vet det? Men han spurte om hvilken motor jeg hadde, sedan eller touring og årsmodell. Så du kan sikkert bare spørre dem om du skal ha 51mm eller 55mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Da er forespørsel sendt! Leste meg fram til at BC og KSport er samme greia, skulle til å kjøpe ksport fra GS men når jeg heldigvis kikket i den her tråden og kom over disse var det ikke tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå