APedersen Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Var det mye ball å bytte fjærben foran? skifta du hjullager? enkelt å få av uten å ødelegge det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Nei, det gikk egentlig ganske greit Eneste problemet jeg støtte på var støttestaga som jeg endte opp med å kappe med vinkelsliperen og kjøpe nye på Biltema Når det gjelder hjullagrene så brukte jeg de gamle. Planen var å bruke noen nye jeg hadde kjøpt, men Schmiedmann hadde klart å sende meg to forskjellige.. Her er 2 DIY'er som er veldig greie: Ta av fjærbein E32 (helt likt som på E34: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/46622 Ta av hjullager E34: http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenan ... earing.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 åja, takker! Er ikke så lenge til jeg får mine nå, de driver å sveiser og lakker fjærbena mine borti latvia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Det blir nok bra. Håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 har ivertfall jæævlig trua på det her, hatt bilen i 1 måned og allerede brukt 16000 på den på ting jeg eeeegentlig ikke trenger, mangler fortsatt dekk på felgene jeg har kjøpt og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Det blir nok fort mye mere penger skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 åja, må ha DE lykter foran, bytte ut sotblink med oransje, M5 Skinn, Motor osv men har ivertfall det viktigeste i boks nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Det høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Denne har jeg ikke sett før. utrolig tøff! Si meg, vet du hvordan det ble gjort med de kanalene fra koed mtp. jekkfestene? Har selv kjøpt meg disse, og sitter å lurer litt hva jeg skal gjøre ang. dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Sier det igjen, utrolig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Denne har jeg ikke sett før. utrolig tøff! Si meg, vet du hvordan det ble gjort med de kanalene fra koed mtp. jekkfestene? Har selv kjøpt meg disse, og sitter å lurer litt hva jeg skal gjøre ang. dette Takk! Det følgte jo ikke med jekkfester, og man skal lete lenge etter noen rustfrie.. Så på min ble det ikke gjort noe der, og jeg bruker heller ikke jekkfestene når jeg jekker opp bilen.. Men jeg tror ikke det skal være så veldig vanskelig å lage noen forsterkninger slik at man fortsatt kan bruke de Sier det igjen, utrolig pen bil! Takk for det! Det neste på "to do" lista blir: - Oransje blinklys foran og på sidene - Hella DE lykter Veldig kjapt i paint med et gammelt bilde: Jaa, vet jeg er elendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Og ikke minst, nye skilter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Alle de kule E34 gutta kjører gulblink forran Sier det igjen, utrolig pen bil! Takk for det! Det neste på "to do" lista blir: - Oransje blinklys foran og på sidene - Hella DE lykter Veldig kjapt i paint med et gammelt bilde: Jaa, vet jeg er elendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 oransje blinklys er rått. spess på svarte og hvite biler. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå