Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du ender vel sannsynligvis opp med 7.5" bredde, og da bør du holde deg over ET20.

Med senket bil rundt ET30 for å slippe å frisere hjulbuer, lønner seg helt klart å prøve på bilen før du kjøper.

Skrevet
Har 40 senking, og har ikke valsa hjulbuene.

Har jeg også, og 205-40x17 på 7.5" ET22 felg og det er veeldig trangt bak.

Du har vel mer plass enn meg i hjulbuene bak siden din er preface, men jeg råder deg til å prøve hjulene på bilen uansett hvis du kan.

Skrevet

har ix selv, et22 på 7,5 på ix ?

har selv preface 8,0x17et35 40mm senk i front, og no mer en det blir nok vanskelig,

orginal inpress er et47.

bror min har facelift og han har 7,5x17 et 35 og det er ikkje mykje plass bak da.

Skrevet

men hvis jeg kjøper 7,5" og rundt ET30 så skal det jo passe? og hvis det tar litt borti så kan jeg jo bare brette inn kanten på hjulbuen?

Skrevet
men hvis jeg kjøper 7,5" og rundt ET30 så skal det jo passe? og hvis det tar litt borti så kan jeg jo bare brette inn kanten på hjulbuen?

Det vil jeg gå sterkt ut i fra ja. Jeg har jo mindre plass enn deg siden jeg har FL, og med litt banking på skjermfalsen går det helt fint med ET22. Var ET20 og 215-45x16 på bilen min før, men da var den ikke senka så det gikk fint det også. Stakk ikke utenfor bak da heller.

23_-598487055.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...