Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har noen erfaring med å skifte lyskilden til angel-eyes'ene på E60/61 LCI?

Ser at xenonkungen har diverse alternativer. Alt ifra 4300k halogen H8 pærer, via LED til komplett xenon-kit for angel-eyes.

Det jeg lurer på er om noen har forsøkt "hvite" halogen pærer og hvor bra resultatet blir? Evt om noen har montert xenon-kit'et. Xenon-kit'et gir vel utvilsomt best resultat, men det ser ut som om det drar med seg litt montering osv...

LED-alternativene gir visstnok ikke nok lys til at ringene blir godt synlige i dagslys? Erfaringer?

Skrevet
Hei

Har noen erfaring med å skifte lyskilden til angel-eyes'ene på E60/61 LCI?

Ser at xenonkungen har diverse alternativer. Alt ifra 4300k halogen H8 pærer, via LED til komplett xenon-kit for angel-eyes.

Det jeg lurer på er om noen har forsøkt "hvite" halogen pærer og hvor bra resultatet blir? Evt om noen har montert xenon-kit'et. Xenon-kit'et gir vel utvilsomt best resultat, men det ser ut som om det drar med seg litt montering osv...

LED-alternativene gir visstnok ikke nok lys til at ringene blir godt synlige i dagslys? Erfaringer?

Første tips: Søk først på forumet, nå ligger det minst 12334 tråder om dette:) men ja, vil anbefale deg disse:

http://megalys.no/ds_product_info.php/products_id/95

meget styerke både dag og natt, fint hvitt lys.

Ser slik ut:

po9h9mm3wudbee7zhsdn.jpg

Skrevet

fy*** det var dyrt. 1.390,- for de er skandaløst.

Finnes bedre priser på ebay, Kjøpte mine 4300K LED pærer på Ebay for 300 kr, og de lyser ordentlig hvitt.

Skrevet
Og foresten så gir det nok lys til at det er ok og kjøre om dagen:)

Hei Reef89

Takk for tips og info. Jeg forsøkte å søke litt, men veldig mye omhandlet pre-facelift E60'er så jeg tenkte å høre om noen hadde litt oppdatert info... og det hadde du;)

Pæren du linket til er den samme som xenonkungen selger, og grunnen til at jeg lurte på den er at xenonkungen selv skriver at pæren ikke gir tilstrekkelig lys til å brukes i dagslys.

Kan jeg anta at du har denne pæren selv på din bil? Kan du isåfall beskrive hvordan den lyser f.eks i forhold til den nye 5-serien? (F10)

Takk for raskt svar;)

Skrevet

Når er de pærene jeg linket til kun til facelift da ser du har det, men her en mine om dagen:

u6lwl5tyrxpwhq06ty5j.jpg

helt grei om dagen ( husk at her blender solen også, men ser likevell ringene)

Nå er mine kun 3W da, får jo både 5 og 6W er også kommet nå.

0jmfzogqtl31ose9ga8z.jpg

by night:

pl5z1372ttlzccc8q1dc.jpg

Skrevet
Glimrende Reef :)

Da er bestilling lagt inn på et sett med disse: http://www.xenonkungen.com/no/art/bmw-h ... 4f558abc1a

Selvsagt ikke på lager ;/ men den som venter på noe godt osv... ;)

Skal prøve å få postet noen bilder av resultatet når det foreligger.

Takk for info sålangt :)

Du må poste bilder når du har montert dem.

Jeg har 5w LED pærer fra Megalys og synes disse er svake i dagslys. Kanskje disse er en bedre løsning.

• 1 month later...
Skrevet
Passer disse til E60 LCI?

6W H8 LED

Usikker på om jeg skal gå for LED eller Xenon.

Noen som har montert Angel Eyes Xenonkitet fra Xenonkungen?

BMW LED H8: E60 E61 E90 M3 E87 E82 E70 X5 E92 E93 E71 X5 LCI

Skrevet
Passer disse til E60 LCI?

6W H8 LED

Usikker på om jeg skal gå for LED eller Xenon.

Noen som har montert Angel Eyes Xenonkitet fra Xenonkungen?

Jeg har ikke montert xenon kit'et, men jeg har hatt kontakt med XenonKungen ang det. De forteller at dette kit'et i dagens utførelse gir lampevarsling på E60/61 LCI Diesel. Hvorfor det gjelder kun diesel bilene sier de ikke noe om, men de jobber med en ny versjon som ikke gir varsling på diesel bilene. Regner med dette er grei info før du evt bestiller;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...