Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, fikk ikke vaska bilen på fredagen når dette bildet var tatt! Hadde kjørt over 60 mil og mye av det i regn, fikk kun spylt den i Sarpsborg!

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, den så forferdelig skitten ut! Fikk du noen norske, tyske eller engelske fingre på den da? Hørte rykter om en hel utgreiing på det arket på frontruta :lol:

Skrevet

Den var jo faktisk det, selv om det ikke "ser" slik ut :P Var derfor jeg bare lot den stå også. Må ha noe som står at folk ikke skal røre, folk ser jo med fingrene! Morro å ha det på flere språk da hehe

Skrevet
Hvem sin er den M-tech 2 E30'n? MEGET pent!

Det skulle jeg gjerne likt å vite også. Jeg troooooor muligens det er min gamle, nemlig 8)

Skrevet
Det skulle jeg gjerne likt å vite også. Jeg troooooor muligens det er min gamle, nemlig 8)

Hadde den reg.nr BR5*2*4 da? 8)

Skrevet
Noe bilder av svart E34 touring med "BRISTOLGARASJEN" i frontruta...? :mrgreen:

Da må vel det være fra Lørdag eventuelt? :wink: Syntes jeg så du/en reiv det av på Søndag.. :wink:

For en bil :applause:

Skrevet

Vistnok m20? motor og hjemmelagd forstilling han har forsket endel på ;) Han driver å lager slikt til e36 og e34 nå hadde han sagt til brodern, så må vurderer å få prøvd no slikt på e28en ^^

Skrevet

Syns fortsatt det er rart at det er så mange fast and the furious-biler på banen, året er ikke 2003 lengre.. Men er mye bra også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...