SSM Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Uff, fikk ikke vaska bilen på fredagen når dette bildet var tatt! Hadde kjørt over 60 mil og mye av det i regn, fikk kun spylt den i Sarpsborg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Ja, den så forferdelig skitten ut! Fikk du noen norske, tyske eller engelske fingre på den da? Hørte rykter om en hel utgreiing på det arket på frontruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Den var jo faktisk det, selv om det ikke "ser" slik ut Var derfor jeg bare lot den stå også. Må ha noe som står at folk ikke skal røre, folk ser jo med fingrene! Morro å ha det på flere språk da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Hvem sin er den M-tech 2 E30'n? MEGET pent! Det skulle jeg gjerne likt å vite også. Jeg troooooor muligens det er min gamle, nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Det skulle jeg gjerne likt å vite også. Jeg troooooor muligens det er min gamle, nemlig Hadde den reg.nr BR5*2*4 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Hva motor som står i den hvite e30n me SSP på siden nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 å fy svarte Den var helt sinnsykt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Noe bilder av svart E34 touring med "BRISTOLGARASJEN" i frontruta...? Da må vel det være fra Lørdag eventuelt? Syntes jeg så du/en reiv det av på Søndag.. For en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Hva motor som står i den hvite e30n me SSP på siden nå? s38b38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 http://speedhunters.com/archive/2011/07 ... vents.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Konge reklame for gatebil på speedhunters Noen som har noe mere info om 1602 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Vistnok m20? motor og hjemmelagd forstilling han har forsket endel på Han driver å lager slikt til e36 og e34 nå hadde han sagt til brodern, så må vurderer å få prøvd no slikt på e28en ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 M20 2,8 Turbo i den men skulle visst byttes ut med noe annet når dem kom hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Syns fortsatt det er rart at det er så mange fast and the furious-biler på banen, året er ikke 2003 lengre.. Men er mye bra også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 syns generelt finishen er blitt borte på mye av bilene på gatebil jeg. er liksom ikke så mange gjenomførte biler lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå