Gå til innhold

Bilder av BMW og jenter - 2002 Photoshot (MED DAME!)

316
 Share

Anbefalte innlegg

Spenstig! Så at det dukket opp noen bilder på Facebook på 10" laptopen min som jeg bare måtte myse litt mer på, fordi det neppe kunne være det jeg trodde det var ved første forbiscrolling.. hehe.. det var det visst :P

Første var veldig tidsriktig.

Bildene utenfor BMW verkstedet, tenk deg å tatt det samme bilde når verkstedet var operativt og proppet med klassiskere på bukkene i bakkant. Hadde gått inn i legendebøkene.

Generelt bra å se bil & kvinnfolk bilder uten hundre runder i photoshop og en zilion fake lyskastere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å redigere de i litt tidsriktig farger. Bildene utenfor bmw-verkstedet synes jeg ble kule. Skulle tatt det for 25 år siden, ja. Kjerringer skal være naturlige, oppblåsbare kjerringer får man på postordre :-P!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin bil og søt dame. Jeg likte faktisk bildene 3 og 4 best. Bilde nr. 3 fordi hun ser avslappet og naturlig ut. Bilde nr. 4 fordi det er det beste av henne selv om bildets komposisjon er håpløst. Hun har et godt blikk på dette bildet og det burde kunne utnyttes i en annen setting der hun ikke skal være utfordrende sammen med bilen. Det ser ikke ut som om det faller naturlig for henne å være utfordrende på bilder... iallefall ikke på disse bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...