Adrian_540 Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Jeg lurer på om det er mulig å lage et slags sytem på bimmers noe lunde samme opplegg som ebay har, der man kan gi gode eller dårlige feedback på forskjellige brukere så man har bittelitt å gå etter når det gjelder å stole på medlemmer her! Jeg å kanskje mange andre har før forhåndsbetalt for en vare man gjerne aldri ser til eller den kommer frem i en helt annen tilstand enn man har blitt forklart.. dette gjelder selvfølgelig begge veier der jeg også har sendt ting i oppkrav å folk velger å ikke hente det så man må betale for returfrakt i tillegg. Jeg mener hvertfall at hvis man kan gi brukerene feedback osv for salg å kjøp som er gjort så kan man lese at tidligere salgs å kjøp har gått helt fint hos hver å en bruker, eller dårlig.. Bare et forslag! MVH Adrian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 viewtopic.php?f=14&t=127910 VI har da en liste her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian_540 Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 men er litt stress å gå innpå useriøse brukertråden å lete i gjennom etter den personen i stedenfor at du bare kan trykke innpå han så har folk komentert kjøp å salg de har erfart med denne personen. men er jo bare et forslag for at det skal kunne bli litt lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 men er litt stress å gå innpå useriøse brukertråden å lete i gjennom etter den personen i stedenfor at du bare kan trykke innpå han så har folk komentert kjøp å salg de har erfart med denne personen. men er jo bare et forslag for at det skal kunne bli litt lettere Bare en liten forklaring til den lista som Jørgen linker til: Tallene bak brukernavnene i lista refererer til sidetall i "seriøse selgere / brukere" tråden. Selv om den tråden nå har 138 sider, så er det ganske enkelt å finne frem til de kommentarene du er ute etter. Lista er i alfabetisk rekkefølge, så det skal vere kjappt å finne frem til en aktuell bruker der. Visst det står f.eks tallet 85 bak navnet, så gjør du følgende: Åpne "Seriøse selgere / brukere" tråden og trykk på knappen "gå til side" og skriv inn 85 og vips så havner du på rett side og slipper å bla i 85 sider. Men, er enig i at et feedback system som på ebay hadde vert bra = mindre arbeid på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Ganske akkurat tre år siden jeg spurte om det samme: viewtopic.php?f=9&t=85196 Som jeg nevner i tråden jeg linker til synes jeg løsningen de bruker på denne siden ser helt ok ut, i tillegg er det et tilgjengelig tillegg for denne typen forum. Se i feltet til venstre "Sales feedback": http://www.m5board.com/vbulletin/alpina ... haust.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Jeg lurer på om det er mulig å lage et slags sytem på bimmers noe lunde samme opplegg som ebay har, der man kan gi gode eller dårlige feedback på forskjellige brukere så man har bittelitt å gå etter når det gjelder å stole på medlemmer her! Jeg å kanskje mange andre har før forhåndsbetalt for en vare man gjerne aldri ser til eller den kommer frem i en helt annen tilstand enn man har blitt forklart.. dette gjelder selvfølgelig begge veier der jeg også har sendt ting i oppkrav å folk velger å ikke hente det så man må betale for returfrakt i tillegg. Jeg mener hvertfall at hvis man kan gi brukerene feedback osv for salg å kjøp som er gjort så kan man lese at tidligere salgs å kjøp har gått helt fint hos hver å en bruker, eller dårlig.. Bare et forslag! MVH Adrian Du får først gjere opp for deg du da - ikkje klage på andre, før de !! Ikkje svarer du på telefonen heller. 1 år siden eg skulle fått ein hjerne av deg som eg enda ikke har sett noko til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Jeg lurer på om det er mulig å lage et slags sytem på bimmers noe lunde samme opplegg som ebay har, der man kan gi gode eller dårlige feedback på forskjellige brukere så man har bittelitt å gå etter når det gjelder å stole på medlemmer her! Jeg å kanskje mange andre har før forhåndsbetalt for en vare man gjerne aldri ser til eller den kommer frem i en helt annen tilstand enn man har blitt forklart.. dette gjelder selvfølgelig begge veier der jeg også har sendt ting i oppkrav å folk velger å ikke hente det så man må betale for returfrakt i tillegg. Jeg mener hvertfall at hvis man kan gi brukerene feedback osv for salg å kjøp som er gjort så kan man lese at tidligere salgs å kjøp har gått helt fint hos hver å en bruker, eller dårlig.. Bare et forslag! MVH Adrian Du får først gjere opp for deg du da - ikkje klage på andre, før de !! Ikkje svarer du på telefonen heller. 1 år siden eg skulle fått ein hjerne av deg som eg enda ikke har sett noko til Priceless !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian_540 Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 hahahahahahahahahaha, overfør meg penger for frakt da så skal jeg se om jeg gidder å lete etter hjernen din frekking.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 "så skal jeg se om jeg gidder å lete etter hjernen" .. Han er en frekking fordi du ikke har sendt hjernen altså.., jøss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Han er en frekking fordi du ikke har sendt hjernen altså.., jøss.. Priceless !!!! :applause: Lite å tilføye her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Det finnes mange like forum som dette som har feedback, det blir lagt inn under innlegg,bosted og kjøretøy på sia her.. Hadde vært en fordel å få det til her og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Helt i bunn av forumet står det "Søk etter:", etterfølgt av et lite tekstfelt. Ved å søke her får man kun opp de poster i en tråd som omhandler det man er ute etter. Så om man søker etter en bruker mens man er inne på seriøse selgere/brukere-tråden får man opp de postene der vedkommende er nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå