Gå til innhold

et lite spørsmål/forslag til admin?

Adrian_540
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er mulig å lage et slags sytem på bimmers noe lunde samme opplegg som ebay har, der man kan gi gode eller dårlige feedback på forskjellige brukere så man har bittelitt å gå etter når det gjelder å stole på medlemmer her!

Jeg å kanskje mange andre har før forhåndsbetalt for en vare man gjerne aldri ser til eller den kommer frem i en helt annen tilstand enn man har blitt forklart..

dette gjelder selvfølgelig begge veier der jeg også har sendt ting i oppkrav å folk velger å ikke hente det så man må betale for returfrakt i tillegg.

Jeg mener hvertfall at hvis man kan gi brukerene feedback osv for salg å kjøp som er gjort så kan man lese at tidligere salgs å kjøp har gått helt fint hos hver å en bruker, eller dårlig..

Bare et forslag!

MVH Adrian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er litt stress å gå innpå useriøse brukertråden å lete i gjennom etter den personen i stedenfor at du bare kan trykke innpå han så har folk komentert kjøp å salg de har erfart med denne personen. men er jo bare et forslag for at det skal kunne bli litt lettere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er litt stress å gå innpå useriøse brukertråden å lete i gjennom etter den personen i stedenfor at du bare kan trykke innpå han så har folk komentert kjøp å salg de har erfart med denne personen. men er jo bare et forslag for at det skal kunne bli litt lettere :)

Bare en liten forklaring til den lista som Jørgen linker til:

Tallene bak brukernavnene i lista refererer til sidetall i "seriøse selgere / brukere" tråden.

Selv om den tråden nå har 138 sider, så er det ganske enkelt å finne frem til de kommentarene du er ute etter.

Lista er i alfabetisk rekkefølge, så det skal vere kjappt å finne frem til en aktuell bruker der.

Visst det står f.eks tallet 85 bak navnet, så gjør du følgende:

Åpne "Seriøse selgere / brukere" tråden og trykk på knappen "gå til side" og skriv inn 85

og vips så havner du på rett side og slipper å bla i 85 sider.

8jwtnmqix03ikm13dpp5.jpg

Men, er enig i at et feedback system som på ebay hadde vert bra = mindre arbeid på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske akkurat tre år siden jeg spurte om det samme: viewtopic.php?f=9&t=85196

Som jeg nevner i tråden jeg linker til synes jeg løsningen de bruker på denne siden ser helt ok ut, i tillegg er det et tilgjengelig tillegg for denne typen forum.

Se i feltet til venstre "Sales feedback": http://www.m5board.com/vbulletin/alpina ... haust.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er mulig å lage et slags sytem på bimmers noe lunde samme opplegg som ebay har, der man kan gi gode eller dårlige feedback på forskjellige brukere så man har bittelitt å gå etter når det gjelder å stole på medlemmer her!

Jeg å kanskje mange andre har før forhåndsbetalt for en vare man gjerne aldri ser til eller den kommer frem i en helt annen tilstand enn man har blitt forklart..

dette gjelder selvfølgelig begge veier der jeg også har sendt ting i oppkrav å folk velger å ikke hente det så man må betale for returfrakt i tillegg.

Jeg mener hvertfall at hvis man kan gi brukerene feedback osv for salg å kjøp som er gjort så kan man lese at tidligere salgs å kjøp har gått helt fint hos hver å en bruker, eller dårlig..

Bare et forslag!

MVH Adrian

Du får først gjere opp for deg du da - ikkje klage på andre, før de !!

Ikkje svarer du på telefonen heller.

1 år siden eg skulle fått ein hjerne av deg som eg enda ikke har sett noko til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et forslag!

MVH Adrian

Du får først gjere opp for deg du da - ikkje klage på andre, før de !!

Ikkje svarer du på telefonen heller.

1 år siden eg skulle fått ein hjerne av deg som eg enda ikke har sett noko til

Priceless !!!! :mrgreen:

:applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Helt i bunn av forumet står det "Søk etter:", etterfølgt av et lite tekstfelt. Ved å søke her får man kun opp de poster i en tråd som omhandler det man er ute etter. Så om man søker etter en bruker mens man er inne på seriøse selgere/brukere-tråden får man opp de postene der vedkommende er nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...