e34bmw535i Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 På tide med nye sommerdekk nå ja Så da ble det pirelli dekk: Vintermodus Kjøpte autosol, får prøve å shine opp felgene litt.
e34bmw535i Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 Da har jeg fått polert sommerfelgene litt nå som sommeren nærmer seg! Vaska felgene med høytrykk og skrubba med avfettning først. Var umulig å få av bremsestøvet, så på bildene er de faktisk nyvaska: Begynte med å sette på et lag med autosol og la det tørke i 10 min: Så var det bare å skrubbe til det ble blankt og fint! Fikk litt hjelp av dama til å skrubbe For at dritt fra veien ikke skal sette seg på felgen etter en tur så la jeg på et lag med dette: Og dette ble resultatet:
Kristiansan'årn Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Shainy sent from a galaxy far far away...
e34bmw535i Skrevet April 3, 2013 Forfatter Skrevet April 3, 2013 Skrik ut om noen har tåkelykter, trenger til førersiden Stygge ballongdekk og 15 rondell vinterfelger
e34bmw535i Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Sommerfelger på, trenger lister på bunn av dørene og sote lyktene litt så begynner det å hjelpe Og litt redigering av fargen. Så litt lav ut på grunn av steinene
e34bmw535i Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 Begynner å nærme seg oppkjøring nå Lyst på denne høyden: Autosol på potta M-ratt og girkule Ikke værst for en gammel bil Kobla litt anlegg, fortsatt masse plass!
AHellem Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 hvordan spiller den subben i e34'en ? har en slik i chevyen min og en ground zero i blazeren, men vurderer å bytte rundt ellers nok en gang meeeget pent bortsett fra støvsugeren hehe
e34bmw535i Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 Spiller greit, men diskantene inni bilen er selvfølgelig viktigere enn for mye bass. Har mtx og pioneer diskanter i hattehylla og i dørene. Men anlegg er ikke noe jeg har brukt så altfor mye tid på, kommer en tid hvor jeg blir lei av det. Må bare få lappen først! Har oppkjøring 23. mai, dagen etter bursdagen min, så er ikke altfor lenge til
AHellem Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 du har ikke fått lappen enda og du begynner å bli lei anlegg ? hehe! er du nøye på god lyd og fint lydbilde bør du sløyfe høyttalere i hattehyllen,, i såfall skru ned volumet på de,, hadde et jbl 5,25" frontsett med infellte diskanter vinklet mot meg sammen med en alpine 12" sub i gamlebilen... spillte fantastiskn rent og pent! holder på å bygge anlegg nå i nye e34'en men har mye jussing igjen trodde ikke den dobble 12"'eren fikk plass i bilen jeg! den går ikke i e46
e34bmw535i Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 Haha, er ikke lei foreløpig... Faktisk ganske god plass baki selvom basskassa er baki, og den passer akkurat i høyden og bredden for å få den helt inn, og da slipper den å rulle baki der når jeg sladder
AHellem Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 høres bra ut! kansje jeg skal bytte om fra blazeren til bimmen da
e34bmw535i Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Da har jeg og gutta skaffa oss vogn til gatebil, blir litt oppussing her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå