Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:)

Jeg har bluetooth tilkobling til tlf i bilen, men hvordan i huleste får jeg brukt det? det står ikke et pøkk i noen intstruksjonsbøker om det. Når jeg søker etter elementer på mobilen finner jeg heller ingenting å koble til. Noen som har vært borti dette? Har prøvd å søke litt på nettet, men uten stor fremgang. Må jeg ha en spesiel type tlf? I så fall, hvilken tlf virker? Har en Sony ericsson vivaz pro..

Dette er en 1999 mod E46 318.

Håper noen kan hjelpe meg med dette! kjedelig å ha til i bilen uten å få brukt det!:D

Skrevet

Har bluetooth i min E60, aktiverer bare bluetooth på telefonen så søker man den opp i menyen på bilen. Og lager en kode for å koble dem sammen, da er det lagret.

Funker på S.E T610 som er fastmontert i bilen, + iPhone som jeg bruker i tillegg.. så regner med det skal fungere på din ;)

Skrevet

hmm.. mener jeg har lest et sted at den skal koble seg automatisk hvis man har aktivert bluetooth på tlf når man ringer/blir ringt, med det skjer ikke på min i hvertfall.

Jeg har ikke den menyen med valg, ikke som jeg har sett og funnet ut av i hvertfall!

Her er spilleren:

682aam0s01z71rql2vo9.jpg

Håper noen kan hjelpe!

Skrevet

Skjønner!

Leste linken du sendte, det er akkurat det jeg har prøvd på før, søke etter enheten på tlf og prøve å koble til, men fant ingenting.

Mulig den oppskriften er for nyere biler. "Many new bmw's allows you to..."

Skrevet

Er litt knot å koble til på E46. Anbefaler håndboka. Du må bl.a. holde inne telefonknappen i 3 sek før du vrir nøkkelen til posisjon 1 mens du fortsatt holder inne knappen til det begynner å blinke et lys på stereoen. Da kan du søke opp bilen fra telefonen og taste inn en firesifret kode som følger bilen og er i brukerhåndboka for telefonen. Jeg hadde Navi prof i min, men antar det er ganske lik prosedyre. Bilen er solgt så får ikke sjekka mer opp nå.

Skrevet

Jaha, det skal jeg prøve ut!:)

Problemet er bare at jeg har lest igjennom hvert eneste ord i alle bøkene som fulgte med bilen, både brukerveiledning for bil og multimedia, men det står ingenting om det, det står bare hva knappene heter, noe som jeg ikke kommer så veldig langt med.

Skrevet
Er litt knot å koble til på E46. Anbefaler håndboka. Du må bl.a. holde inne telefonknappen i 3 sek før du vrir nøkkelen til posisjon 1 mens du fortsatt holder inne knappen til det begynner å blinke et lys på stereoen. Da kan du søke opp bilen fra telefonen og taste inn en firesifret kode som følger bilen og er i brukerhåndboka for telefonen. Jeg hadde Navi prof i min, men antar det er ganske lik prosedyre. Bilen er solgt så får ikke sjekka mer opp nå.

Prøvde det du sa uten hell..

Men noe slo meg: Kan det hende at jeg har multifunksjonsratt med telefon, selvom jeg ikke har telefon i bilen? at knappene rett og slett ikke er koblet til noe? Er absolutt ingenting som skjer samme hvordan jeg trykker i forskjellige kombinasjoner. Ingenting står i intstruksjonsbok.

Skrevet

Jeg skulle egentligt spørre om du var sikker på du hadde bluetooth i bilen din, men tenkte spørsmålet ble for dumt. :)

Alle multifunksjonsratt har telefonknapp. Biler med bluetooth har vel også en bluetooth-knapp i midtkonsollen et sted, samt mikrofon i taket.

Skrevet

Så det er mulig at jeg ikke har telefon da! Det var jo litt teit.. Har jo ikke funnet noe om at jeg har bluetooth i bilen.. jeg har hvertfall ingen knapp til det, og det står ingenting om bluetooth i instruksjonsboka.. :/

Skrevet

Mest sannsynlig har du nok ikke det nei.

Jeg er også usikker på om man i det hele tatt kunne få bluetooth i de tidligste modellene av e46, tror man kun kunne få vanlig handsfree der man setter telefonen i en holder i midtkonsollen.

Skrevet

Sjekk opp utstyrslista di hos nærmeste forhandler f.eks. så vet du sikkert. På min bil fulgte det med en egen bok kun for telefonsystemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...