Ivers1fte Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Hei! Da har jeg gått til innkjøp av ny bil, og valget falt på en svart BMW 525d E39. Etter en hjemtur på 152 mil med lavt forbruk har jeg forelsket meg helt i bilen. Den har gått 170 000km og jeg har ikke funnet rust noen steder bortsett fra littegrann på hjørnet til pansret, men dette vises kun hvis man leiter. Skulle gjerne ha hatt original utstyrsliste, men jeg får ramse opp i stedet. Lyst skinninteriør El justerbare comfortstoler med memory PDC Regnsensor Multifunksjonsratt Tonede ruter M-sport understell Xenon Aircondition Webasto med fjernkontroll Alarm El vindu x4 Sentrallås Glass takluke Telefon Steptronic Hvis noen kan hente ut den originale utstyrslista så hadde jeg vert taknemlig! Ellers så tenker jeg å skifte olje på girkassa. Den girer silkemykt til vanlig, men innimellom hvis jeg slipper gassen brått etter litt pådrag så girer den litt hardt. Det originale m-sport understellet virker skikkelig tight og fint og bilen sitter meget bra på veien med 255/35-20 bak og 225/35-20 foran. Planer videre: M-tech front og bakfanger LED i ængleøyan Xenon i tåkelys og langlys Dynavin navigasjon Oppgradering av høytalere + sub Senkesett med justerbar høyde Omprogramere datahjerne for mer effekt og moment. (Etter oljeskift og flushing av girkasse såklart ) Avtagbart hengerfeste Hvis noen skal selge noen av delene nevnt over, så bare ta kontakt på robiniversen@hotmail.com Skal få tatt bilder av interiøret også å legge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Gratulerer med flott bil! Felgene passet bra! Jeg syns ikke at M-tech fangere er noe must på denne. Syns den var veldig fin som den er nå. Cleant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Gratulerer med ny flott E39 M-speil og shadowline hadde også gjort seg på lista over dine planer Og skal du omprogramere hjernen, så kan du ta kontakt med TRF-Racing her inne på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Synes ikke den skriker etter M-tech, akkurat. Hvorfor ikke gå for noe annet, er noe som heter M5 som er relativt tøft også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 misunelig på motoren din hehe, gratiss med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Gratulerer med ny flott E39 M-speil og shadowline hadde også gjort seg på lista over dine planer Og skal du omprogramere hjernen, så kan du ta kontakt med TRF-Racing her inne på bimmers +1:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1fte Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 Takker for alle svar Har også vurdert shadowline, men synes krommen rundt vinduene passer så bra mot kanten på felgene. Skal definnitivt ha m speil, de originale er jo enorme! M fanger foran og bak blir det uansett Skal ta kontakt med TRF-Racing å forhøre meg om pris Var nettop i Sverige på en liten ferie med bimmern og fikk mange blikk det er jo alltid morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Hvis du vil ha liste over Utstyret som ble levert på bilen din, så ligger det egen tråd om dette på Teknisk mener jeg Bare oppgir skiltnummer, så får du hele utstyrslista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1fte Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Hvis du vil ha liste over Utstyret som ble levert på bilen din, så ligger det egen tråd om dette på Teknisk mener jeg Bare oppgir skiltnummer, så får du hele utstyrslista Skal søke den opp med en gang, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Fin bil!! Ser du ikkje har Pixel feil, heldig der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1fte Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Fin bil!! Ser du ikkje har Pixel feil, heldig der hehe Har en liiten pixelfeil, mangler ei stripe til høyre i panelet hvor temperaturen står, men det er jo bagatell. Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå