Geir Anders Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Noen som vet hva de driver med og kan legge om noen dekk på relativt dyre felger her? Eventuelt vet om noen som kan gjøre det. Helst i Vestfold området, men kjører mer enn gjerne til Oslo feks for å unngå en random kar som plutselig kåler en felg. Det er snakk om 19 tommere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Tør påstå at han Andre på A DEKK på haukerød i sandefjord vet hva han driver med. Litt små hyper, men en skikkelig grei fyr tvers igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Stemmer det, hadde glemt han. Men minns de bare har en dekkomlegger av gamle typen der? Fort gjort å gjøre feil når det er lite gummi som skal strekkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Jeg kan legge om dekk, har 5 års erfaring og topp moderne utstyr omlegger til 70000 kr og balaserings til 55000 kr har aldri ripet en felg Holder til i Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Jeg kan legge om dekk, har 5 års erfaring og topp moderne utstyr omlegger til 70000 kr og balaserings til 55000 kr har aldri ripet en felg Holder til i Tønsberg Hvor mye tar du pr. hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Lurer jeg også på Remi Kan hende det blir noen turer til Tønsberg senere, og blir nok å bytte dekk etterhvert, så lar gjerne en her inne gjøre det istedenfor en random forhandler som skal ha alt til å gå fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 500 kr for alle 4 dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Er det inklusiv å ta av gamle dekk? 250 for 2 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 det er å ta av gamle ja blir det da tra meg ikke lang tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Stemmer det, hadde glemt han. Men minns de bare har en dekkomlegger av gamle typen der? Fort gjort å gjøre feil når det er lite gummi som skal strekkes. Lenge siden jeg har vært der nå, men kan vel stemme at han hadde kun den gamle typen omlegger ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 500 kr for alle 4 dekka Bra pris, spesielt hvis man slipper å grue seg for å få riper i felgene. Har notert meg dette til neste gang jeg skal bytte dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå