Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kjøpte noen LED pærer fra dealextreme.

Skiftet skiltlysene med LED, ble kjempe bra det, men....alltid ett men.

Når hovedbryteren til lysene er avslått, står skiltlysene å gir ett blink vært 20-30 sekund

Men utenom det, så er virker alt 100%

Noe ide hvorfor dette skjer???

Skrevet

Dette kommer av at LED krever så grenseløst lite strøm for tenne, og selvom bryteren er skrudd av, så er det strøm i systemet.

Har ingen bedre forklaring på det enn akkurat det. Mulig jeg tar feil, men er slik jeg har fått forklart det.

Skrevet

Jeg og har Led i skiltlysene men det blinker ikke hos meg, er ikke noe Check control som ligger å sjekker eller noe da, siden de ikke krever så mye strøm?

Skrevet

Er du sikker på at dine ikke blinker? Det er millisekundsblink hvert 30sekund ca.

Kun hvis bilen har tenningen på og lysbryteren i funksjon 0.

Skrevet
Er du sikker på at dine ikke blinker? Det er millisekundsblink hvert 30sekund ca.

Om lysbryteren er i funksjon 0 er lysene på hos meg om man har tenningen på.

Skrevet

Nei da vet jeg ikke. Trodde denne 0 funksjonen skrudde av lysene på alle e39'r, men fikk da jeg motbevist det. Men da kan det jo virke som at det muliggens er en pærekontroll som er syndebukken, som du tidligere påpekte.

Skrevet

Har kjøpt noen like fra dealextreme jeg også. Kjempe fornøyd med dem. Men, jeg har ikke det problemet du beskriver eller problemer med produktet i det hele tatt.

Mulig det er pærekontroll funksjonen som kødder som du sier

Skrevet

Nei da vet jeg ikke. Trodde denne 0 funksjonen skrudde av lysene på alle e39'r, men fikk da jeg motbevist det. Men da kan det jo virke som at det muliggens er en pærekontroll som er syndebukken, som du tidligere påpekte.

På Norsk solgte E39 er posisjon 0 kjørelys, men om du importerer fra Tyskland så er lysene av i den posisjonen.

Skrevet

Om du setter på en motstand, blir det bedre da? (Koble imellom en vanlig lyspære eller lignende.)

Kan være at den krever en viss motstand?

Skrevet

Haug523:

Stemmer ikke helt, min norske e39 er kjørelysene av på 0.

Men når de står på går de av når jeg slår av tenningen.. Er litt forskjellige systemer på e39ene..

Mine led skiltlys holder også på sånn. Originale BMW.

Skrevet

På Norsk solgte E39 er posisjon 0 kjørelys, men om du importerer fra Tyskland så er lysene av i den posisjonen.

Jeg har også en Norsk E39, har kviteringen fra den var kjøpt ny hos forhandler. Men alikevel kan jeg skru av alt av lys ved å sette bryteren i funksjon 0.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...