Simonix Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Nå fikk jeg en noe latterlig opplevelse her, bestillte en kamakselgiver for ekso/innsug, kjøpte orginalen for å være sikker. jeg åpnet pakken og hva fikk jeg se.....joda føleren til 1200 kr var der men o- ringen til 13 kroner var ikke med...så da fikk jeg ikke byttet den i dag, dette synes jeg var fryktelig dårlig service fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Feil skjer, det er dessverre både menneskelig og helt normalt. Ekstremt kjedelig, men er vel bare å si ifra, så ordner de nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Kan du ikke kjøpe den oringen på din lokale bil forhandler da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonix Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 joda jeg kan sikkert kjøpe den der men jeg forventet faktisk at den fulgte med, dessuten er d ikke så jævlig lokalt her hehehehe, ja d er mulig d er gjort en feil men får fortsatt ikke byttet den i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Men du bor jo i O-ringen jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonix Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 hehehehehe ja men den er for stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Hehe, ja det skal alltid være noe. Jeg har ventet en uke på pakka mi fra koed. Får ikke brukt den før jeg får vannpumpe, termostat og den andre dritten jeg har bestilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Skulle o-ringen være med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Nå vet man jo at koed bruker litt tid,så skal man ha delene med en gang,kjøper man hos lokale butikken eller GS.Feil skjer,sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Men du bor jo i O-ringen jo. Er ingen O i nulldalen haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Bosted: O-dalen Ser ikke det ut som en O da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 men åååh !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 om det haster så fælt så har du vel o ringen ifra den gamle giveren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Nå vet man jo at koed bruker litt tid,så skal man ha delene med en gang,kjøper man hos lokale butikken eller GS.Feil skjer,sånn er det bare. Bestillte deler fra Koed forrige Torsdag, hadde delene på mandag men da sendte jeg mail utenom å sa det hastet litt da vi snart reiser på biltur til Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå