M3 Yngve Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Skal du opp å plage bilen din Øyvind ? Har sykt lyst, men reiser til Ringen helgen etter så jeg holder meg hjemme. Du trenger jo kjøre trening, som alle andre!! Må jo være fint å få av litt rust før Ringen da.
Øyvind L. Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Skal du opp å plage bilen din Øyvind ? Har sykt lyst, men reiser til Ringen helgen etter så jeg holder meg hjemme. Du trenger jo kjøre trening, som alle andre!! Må jo være fint å få av litt rust før Ringen da. Javist. Jeg trenger myyye kjøretrening, men pga hus kjøp og garasje bygging så må jeg bruke penger litt andre plasser i år, men jeg satser på og kommer sterkere tilbake neste år.
Geir Anders Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Ser ut som CCN har klart å inngå en avtale hvor utstillingsbiler ikke trenger PVC duk. Men fortsatt ingen som vet om man må være medlem for å komme inn? Har mine tvil siden NSK er invitert, med mindre de sjekker NSK og CCN medlemregister. Jeg kommer ikke til å melde meg inn i klubben med det første igjen, og tar i år bare turen for å stille ut, mest sannsynligvis, selvom det frister med litt banekjøring igjen!
joachim sørlie Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Viker også som om dem har klart og få til camp på rudskogen, fikk en meld om det.. 220kr for og campe da rudskogen skulle ha penger for det! Så må man betale på forhånd 220kr
Rune Teien Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Ser ut som CCN har klart å inngå en avtale hvor utstillingsbiler ikke trenger PVC duk. Men fortsatt ingen som vet om man må være medlem for å komme inn? Har mine tvil siden NSK er invitert, med mindre de sjekker NSK og CCN medlemregister. Jeg kommer ikke til å melde meg inn i klubben med det første igjen, og tar i år bare turen for å stille ut, mest sannsynligvis, selvom det frister med litt banekjøring igjen! må være medlem.medlems kort må framvises. for kjøre inn bilen .på område ,har altid vært det på bmw treff .gjelder sikkert det samme for nsk og .er grattis å kome å kikke på,da er det same om man er medlem heller ikke og parkere bilen på parkeringa på utsiden oversiden av cafen ..... man kan melde seg inn i bmwcnn på disse treffa og full tilgang som medlem der og da
helgeb Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 har betalt men ikke fått tilsendt kort ennå, er medlemsnr registrert noe sted da?
Øyvind L. Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 har betalt men ikke fått tilsendt kort ennå, er medlemsnr registrert noe sted da? De pleier å ha en oppdatert liste ved inngangen.
oddis Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Man skulle ta med kvittering av innbetaling som bevis om man ikke hadde medlemskort. Bare å printe ut fra nettbank eller paypal.
Erik89 Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 så man MÅ være medlem for å stille ut? Måtte ikke det ifjor..
Rune Teien Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 så man MÅ være medlem for å stille ut? Måtte ikke det ifjor.. mmm .kan ikke svare for du for sende bmwcnn e mail å spøre om du må det .rart hvis du fikk stile ut uten å være medlem .er jo forbeholt medlemer ,er du sikker på det da alle kan jo kome å se på her .
R Andersen Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Det har vel alltid vært slik at man må være medlem for å kjøre inn på området/depoet, mens ikke-medlemmer må parkere på utsiden.
Rune Teien Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Hmm, ikke jeg Stilte ut jeg.. mm rart er nok som r andersen sier må være medlem for å kome inn på banen .og depoet ..
HypeTraxX Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Jeg får desverre ikke kommet da jeg er bedt på overraskelses party! Om jeg ikke hadde hatt med bil selv, så skulle jeg hvertfall ha tatt turen men..
RoaldJ Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 WASS!? må man plutselig være medlem av bmwccn nå?? wtf? nå må dere bestemme dere.. kan de som VET at du må være medlem skrive en tilbakemld? først må man, så sier noen du ikke må siden NSK skal, så sier noen ja igjen.. og nå at man må være det.. om man må være medlem så blir det ikke noe tur på meg hvertfall.. gidder ikke melde meg inn å betale en ekstra sum, bare for å kjøre på banen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå