mortenam Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Her latsabber: http://bmwccn.no/blog/2011/07/26/bmw-da ... r6-august/
Alec Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Selv om det er helt OK at det egentlig er for medlemmer så ble jeg meget overrasket over at du MÅ være medlem. Helt på trynet hvis dere vil tjene mest mulig på å arrangere treffet...... På alle andre treff som har vært arrangert av div bilklubber jeg har kjørt på før så er det jo ikke vanskeligere enn at hvis du ikke er medlem så betaler du bare ekstra for å få kjøre.... Altså rabatt for medlemmer. Det at kun medlemmer får kjøre er jo ikke bare egoistisk men generer også vesentlig mindre cash i kassa... Just my 5 cents....
mortenam Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Selv om det er helt OK at det egentlig er for medlemmer så ble jeg meget overrasket over at du MÅ være medlem. Helt på trynet hvis dere vil tjene mest mulig på å arrangere treffet...... På alle andre treff som har vært arrangert av div bilklubber jeg har kjørt på før så er det jo ikke vanskeligere enn at hvis du ikke er medlem så betaler du bare ekstra for å få kjøre.... Altså rabatt for medlemmer. Det at kun medlemmer får kjøre er jo ikke bare egoistisk men generer også vesentlig mindre cash i kassa... Just my 5 cents.... Vanligvis har vi hatt såpass stor pågang på Rudskogen- og Vålertreffene våre at det har absolutt ikke vært noe problem å begrense tilgang til kun medlemmer. I år blir det nok annerledes ettersom baneleien har gått opp og vi har hatt dårlig oppmøte på treffene på ACR og Karlskoga. Siste post på Facebook-gruppen fra presidenten sier at alle med BMW er velkomne: https://www.facebook.com/groups/122623517780791/?ap=1
Espen02E30 Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Her latsabber:http://bmwccn.no/blog/2011/07/26/bmw-da ... r6-august/ Vel vel.. Noen latsabber i CCN også som ikke gidder å lage 2 LIKE programmer over helgen. Den du linker til er ikke lik som den som står i denne tråden.
mortenam Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Her latsabber:http://bmwccn.no/blog/2011/07/26/bmw-da ... r6-august/ Vel vel.. Noen latsabber i CCN også som ikke gidder å lage 2 LIKE programmer over helgen. Den du linker til er ikke lik som den som står i denne tråden. bimmers.no er ikke noen offisiell informasjonskanal for BMWCCN
hagenisse Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 I år blir det nok annerledes ettersom baneleien har gått opp og vi har hatt dårlig oppmøte på treffene på ACR og Karlskoga. Jeg tror det blir mer enn nok kø jeg..
Espen02E30 Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Nei skjønner det. Men tipper det er en heeel del flere som får med seg f eks banekjøring for BMWCCN på dette forumet. Så det burde da være deres interesse at det som står her er riktig. No hard feelings
StigJ Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 I år blir det nok annerledes ettersom baneleien har gått opp og vi har hatt dårlig oppmøte på treffene på ACR og Karlskoga. Jeg tror det blir mer enn nok kø jeg.. Skal du lage kø?
mortenam Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Nei skjønner det. Men tipper det er en heeel del flere som får med seg f eks banekjøring for BMWCCN på dette forumet.Så det burde da være deres interesse at det som står her er riktig. No hard feelings Jeg er helt enig at informasjonen her også skulle vært korrekt. Det er dumt når det skaper forvirring. Poenget mitt var at når man blir usikker så bør man sjekke med kilden, som er www.bmwccn.no
hagenisse Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Skal du lage kø? Jepp, både i innsjekk, på banen, i kafeteriaen (skal den være åpen forresten?), på veien tilbake til hotellet, under middagen, i frokosten..
KingB Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 ....og sist men ikke minst: Blir det lov til å sladde? Jeg kan godt bruke ordet "drifte", for det er det jeg mener! Jeg snakker ikke om toleransen ved at bilen slipper litt med hekken idet den avslutter de siste 10% av svingen. Jeg snakker om å sette opp bilen i kontrollert sladd, for så å evt bruke kontraen og sladde videre i neste sving! (håper dette var godt forklart:) ) Blir dette tillatt?? I fjor var jeg på mitt første BMWCCN treff på Rudskogen. Betalte 1000kr for kjøring og 400kr i innmelding. Kjørte 3 runder, fikk 2 svartflagg og dro hjem. Hvordan er toleransenivået rundt dette egentlig? Blir det i år evt forskjellige heat for de individuelle kjørestilene? Håper på gode svar fra de kjekke BMWCCN-mennene mvh Bjørnar
hagenisse Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 I de vanlige heatene - nei! Blir vel muligens et eller to slæddeheat ved interesse, men er det hovedinteressen din anbefalles nok et annet treff.
mortenam Skrevet Juli 31, 2011 Skrevet Juli 31, 2011 Skal du lage kø? Jepp, både i innsjekk, på banen, i kafeteriaen (skal den være åpen forresten?), på veien tilbake til hotellet, under middagen, i frokosten.. Kafeteriaen skal visstnok være åpen ja. Da satser jeg på hårete forbikjøringer i matkøen
RoaldJ Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 hehe.. må smile litt av denne planlegginga litt først må man være medlem, så slipper man... så må man være medlem, så nå er det avgjort an man slipper å være medlem (?) jeg er ikke medlem av bmwccn fordi jeg ikke har interesse for bladet som sendes ut, ikke trenger jeg rabatter gjennom klubben siden jeg jobber i bilyrket, og ikke er jeg medlem i forumet heller.. så å sjekke med kilden har for meg (og sikkert flere her på forumet) blitt litt vanskelig. så da har jeg gått ut ifra denne tråden. og når den er såpass dårlig informert mista hvertfall jeg gnista da jeg for andre gang fikk vite det var kun for medlemmer. er helt enig med Alec her oppe at alle (MED BMW) hadde vert velkomne fra begynnelsen, men heller med en rabattordning til de som var medlem.. da hadde alt blitt så mye ryddigere.. dette er ett dritbra tilltak, men syns informasjon via bimmers-forumet bør være litt bedre til evt neste gang siden dere er så snille å inviterer "oss" også å ikke bare på bmwccn-forumet.
SSM Skrevet August 1, 2011 Skrevet August 1, 2011 Jeg må desverre melde pass Brukte opp alle pengene i Tyskland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå